Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2009 18:22 - Поетите в Blog.bg 14
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 1885 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2016 15:10




мис александруполис


 stasja
 

         image

 


белите яхти

са яхнали кея

чайките чакат на пристана

дъжд дъждува

в косите ми мокри

фарът е гол и самотен без буря

 

черните старци

разбъркват тестетата

пият рицина и сквернословят

с ангелски погледи

гледат морето

но от този бряг все не отплуват

 

дългите улици

лазят по стръмното

дълго кафе пия дълго на ъгъла

дълго се взирам

в морето и хората

в дългия ден на ноември

 
17.12.2007 15:36


JAZZ


image



ако мълчанието е безмълвие

и в сухия джоб на нощта

тромпетът изстрелва

по гръбнака на неонови улици

                                 своите звуци

това не означава

                    че джазът е религия

или пък мантра

за изкупуване на грехове

           след тайната вечеря

 

това е формулата на онези

които слушат

                без да са послушни

които чуват

                 свободата

30.10.2008 21:45


личен апокалипсис


image

image

 

три пъти се отрекох от себе си -

нова версия на стара история

 

от небето валяха

звезди и камъни

падаха думи отгоре ми

 

по една планина дълго се качвах

за да открия смисъла на живота

а той ме следваше – тънка линия –

да ме догони

преди да скоча

 

и сякаш

никога не бях заспивала

и бях измислила мрака

отворих кутията на пандора

но изгубих капака

 

светът се обърна наопака

дъждове душата ми хранеха

и щом си тръгнах вратата зейна

като устата

на мъртва

риба 

09.12.2008 13:44 - 

© Станислава СТАНОЕВА

 

image

image
 

 


http://stasja.blog.bg/ 13:55 -


angel
image


много съм радостна, че ме публикуваха и на английски! :)
http://www.public-republic.net/angel.php#more-4429


http://www.slovo.bg/showbio.php3?ID=447   -  биографична справка 




Днес представям една известна поетеса която публикува стиховете си и в Блог.бг. Каквото и да кажа, каквото и да добавя ще баде недостатъчно, защото стиховете и говорят повече по един изключително красноречив начин. Искам само да обърна внимание на начина на представяне на стиховете и съчетанието на картина и музика, които ги допълват и обогатяват. Това явление е началото на едно ново изкуство, което освен поетичното дароваие на автора изисква допълнителни знания и умения, художествен усет и значителна музикална култура. Блог.бг не само предоставя технически възможности, но тук е и най-широката читателска аудитория и това привлича все повече поети от други сайтове. През паследните 3 - 4 месеца поезията в Блог.бг придоби нов облик, който продължава да се развива и утвърждава и отнова ще повторя свидетели сме на раждането на едно ново изкуство. И родилната зала е тук в Блог.бг.   


Всеки понеделник представям поети от Блог.бг




Тагове:   BG,   Blog,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Завладяваща поезия!
09.02.2009 19:47
Благодаря, че ни правиш съпричастни!
цитирай
2. stasja - аз
09.02.2009 20:52
съм трогната...
и благодаря много! :)
цитирай
3. krassko - 2. stasja - Благодарностите и удоволствието са мои
09.02.2009 21:10
Малко са поетите като Вас които пишат в Блог.бг и съм имал възчожността да предсавя. Вашето представяне е празник за поезията и Блог.бг.
Благодаря:)
цитирай
4. krassko - 1. mamas - :)))
09.02.2009 21:12
Радвам се че така повече хора ще могат да се докоснат до нея.
цитирай
5. kleopatrasv - Великолепен и изящен стил - допадна ми !
09.02.2009 22:18
Поздравления за поетесата и откривателя й !
цитирай
6. krassko - 5. kleopatrasv - Поздравленията за поетесата са заслужени!
09.02.2009 22:43
Заради стиховете на първо място, заради начина по който са направени постингите и заради това че публикува стиховете си в Блог.бг

А "откривателя" е много гръмко и незаслужено. Не случайно съм дал линк към биографичната справка и за тези неща нека се отнасяме с необходимото уважение към хората които са я открили, оценявали и награждавали на редица конкурси, както и към тези които са я издавали. Тук в Блог.бг тя също е добре известна и нека не преувеличаваме скромната ми роля която се състои единствено в това да издирвам, събирам на едно място и да показвам поети, които пишат тук на по широк кръг читатели.
цитирай
7. wildrose - Много ми хареса, особено частта за ...
10.02.2009 19:38
Много ми хареса, особено частта за изгубения капак на кутията на Пандора.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2215983
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930