Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2009 07:13 - ПОСВЕЩЕНИЯ*
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 2291 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2016 20:53









        БЪДЕТЕ ИЗЯЩНИ И КРАСИВИ

            
                                                 на
  alyson

 
 
   Искам да Ви срещам елегантни и красиви.
     Сложете малко грим. И нещо там 
     косата, не знам какво я правите, 
     но мога да Ви кажа, че си заслужава. 
     Особено когато закъснявате за среща 
     и тя се вее като знаме.
     Направо хваща за душата.
     Завиждам на щастливеца, 
     по скоро радвам се за него, 
     но и на мене хубаво ми става. 
     Кавгата вчерашна със шефа се забравя,
     колегите са мили и добри.
     Кафето вкусно е и работата си върви.
     За дрехите си знаете, нали!
     Там никой няма право да се бърка,
     парфюмът също, там и Той дори 
     да си мълчи. Е, може да плати.
     Уникална и единствена когато си
     това е чар и мода, стил. Това си Ти.
     Но все пак да си кажа: деколтето
     да бъде с мярка и една идея по голямо,
     полата - също, но обратно по къса значи,
     дължината - между интригата и красотата.
     Накрая и надолу погледнете 
     и нещо там пооправете.
     Толкова е лесно да бъдете красиви.
     И когато пак Ви срещна
     със вчерашната блузка и поличка
     не гледайте встрани, главата гордо
     вдигнете, туй е знакът, че Ви обича,
     че Ви заслужава, значи сте щастлива.
     Защото само влюбените са красиви.  
      
     10.02.08
     
                    
  *   *   *

*  На тези, които напуснаха Блог-бг.

alyson - Яна - Където и да си, бъди щастлива !







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. compassion - Не знам коя е Яна,
17.02.2009 16:42
но си помислих, че не може да не е щастлива от такова прекрасно посвещение. Всяка жена би искала да го получи някога от някой дори и на отиване....
цитирай
2. анонимен - Наистина е красиво !
17.02.2009 23:49
"Защото само влюбените са красиви "- е тука си бинго ! Kаза го точно , както си е !
Даже можеш да посочиш за пример мен . Винаги съм крaсива - постоянно съм влюбена в нещо и някого ! .,) И все усмихната ! На инат !
Дано го прочете Янчето ! А за теб поздрави :,)
цитирай
3. krassko - compassion - Яна вече е на 19 г.
18.02.2009 02:34
Животът и светът се пред нея. Където и да е, тя ще успее, защото е умна, интелигентна и упорита. И достатъчно наранявана, за да се опази и сама. Желая и го с цялото си сърце. Да бъде щастлива.
цитирай
4. krassko - lidis - Влюбените са красиви.
18.02.2009 02:43
Те имат особено излъчване, озаряват всичко около себе си и превят и другите щастливи.

Щастлив съм, че те има lidis :) :) :)
цитирай
5. анонимен - do krassko
18.02.2009 11:30
Благодаря ти и на Яна много поздрави ,а днес в 13 ч е тежкото ми дело ! Отивам и там усмихната до уши да ги сразя с истината и желанието ми за добро !Поздрави красско и стискай палци с усмивка този път за мен !:,)
цитирай
6. hristam - Поздравявам те
18.02.2009 12:59
за великолепната идея да представиш тази красива поезия тук! Насладих се и аз. Благодаря ти :)
цитирай
7. krassko - hristam - Благодаря ти.
18.02.2009 14:16
А е тъжно, толкова тъжно и душата ме боли...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2216421
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930