Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2010 11:37 - Пръкна се нова плагиатка
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 2272 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




18.01.2009 17:12 -
клетва Автор: lubima Категория: Други   image
Прочетен: 114 Коментари: 0 Гласове: 0
 
 
image

Ще бъда клетва върху грешните ти устни, която ден и нощ ще ги гори. Ще бъда трепет в нощите ти пусти сълза издайна в твоите очи. Ще бъда зов в душата ти жарава И див копнеж в твоето сърце. Ще бъда чужда щом ме пожелаеш И твоя щом от мен се отречеш. Ще бъда сън когато не сънуваш и ярък лъч когато ти се спи. Ще бъда блян когато  ме жадуваш и сол  във раната когато те боли. Ще бъд зной в прохладните ти нощи и леден студ във летните ти дни. Ще бъда песен неизпята още стена ще съм пред твоите мечти. Ще бъда тук ,когато теб те няма и ще избягам щом се доближиш. Ще бъда истината в твоята измама. Ще съм кошмарът ,в който ще гориш.


автор Regina  Съб Юни 17, 2006 12:10 pm

Ще бъда клетва върху грешните ти устни
която ден и нощ ще ги гори
Ще бъда трепет в нощите ти пусти
сълза издайна в твоите очи

Ще бъда зов в душата ти жарава
и див копнеж във твоето сърце
Ще бъда чужда щом ме пожелаеш
и твоя щом от мен се отречеш

Ще бъда сън когато не сънуваш
и ярък лъч когато ти се спи
Ще бъда блян когато ме жадуваш
и сол във раната когато те боли

Ще бъда зной в прохладните ти нощи
и леден студ във летните ти дни
Ще бъда песен неизпята още
стена ще съм пред твоите мечти
Ще бъда тук когато теб те няма
и ще избягам щом се доближиш
Ще бъда истината в твоята измама
Ще съм кошмарът в който ще гориш

Регина това е Радост Даскалова, която пише в Biog.bg с ник lila...


19.01 21:48 - Рожден Ден ))))...леле остарях ;) Автор: lubima Категория: Регионални   image
Прочетен: 196 Коментари: 50 Гласове:
12
Последна промяна: 19.01 21:48

image

 

Днес още със година остарявам
и времето за гушата ме стиска,
на средна възраст  вече ставам,
старея знам, макар и да не искам.
Но няма как - и аз съм от пръстта
и трябва безусловно да приема,
че и при мен ще дойде старостта
и неизменно своя дан ще вземе.
А искам още толкова неща
в живота да успея да направя,
да знам, че съм оставила следа
и да ме има даже и след нея.
И може би тогава ще открия,
че всъщност зрелостта е благослов.
И старостта тогава няма да ме плаши,
ще я посрещна с гордо вдигната глава,
но дотогава, нека вдигнем чаши...
ще пия днес за младостта!





Днес още със година остарявам
и времето за гушата ме стиска,
на двадесет и осем вече ставам,
старея знам, макар и да не искам.
Но няма как - и аз съм от пръстта
и трябва безусловно да приема,
че и при мен ще дойде старостта
и неизменно своя дан ще вземе.
А искам още толкова неща
в живота да успея да направя,
да знам, че съм оставила следа
и да ме има даже и след края.
Гнездо ще трябва някъде да свия,
дечица да отгледам със любов
и може би тогава ще открия,
че всъщност зрелостта е благослов.
И старостта тогава няма да ме плаши,
ще я посрещна с гордо вдигната глава,
но дотогава, нека вдигнем чаши...
ще пия днес за младостта!

Автор valia_26 (Валентина Иванова


 




Гласувай:
5



1. hel - Много смели жени, бе! Току виж и на ...
25.01.2010 20:14
Много смели жени, бе!
Току виж и на конкурси се явила с тези стихове!
цитирай
2. krassko - Някой си мислят, че Нета е безбрежен океан :)
25.01.2010 20:57
И като копнат нещо от някъде едва ли някой ще разбере. А проверката кой е истинският автор отнема по-малко от минута. А трябва да знаят, че дори и да изтрият някой "неудобен" постинг, той все пак е останал някъде и може да се намери.
Наблюдавам поетите в три сайта и се радвам на новите и добри неща. Това, че някои взаимстват теми и цели изрази не е беда и трябва да сме снизходителни особено когато усвояват техниката на писане. Важното е да се развиват и да се научат да "летят" сами.
Поздрави!!!
цитирай
3. lubima - :). . . дори не съм разбрала, че съм ...
25.01.2010 23:19
:)...дори не съм разбрала, че съм изтрила коментара ти))...виж по-добре!...трия коментари много рядко...само ако са анонимни или обидни!...а за стихчето....НИКОГА не съм имала претенции да съм поетеса)))...и никога не съм крила, че стиховете които са в блога ми са копирани от нета!...има едно стихотворение което съм си написала аз....и ако се не лъжа дори не съм споменала, че е мое...е ...ако напиша стих към който да имам претеции..обещавам да сложа ника си под него...но в скоро време няма как да се случи това)))...доста си наблюдателен де)))....благодаря все пак!Успехчета ти желая))))
цитирай
4. анонимен - Ами що не пишеш името на автора?
26.01.2010 11:45
А?
цитирай
5. krassko - 4. анонимен - Е, то е ясно защо :)
26.01.2010 12:11
По същата причина по която и ти пишеш анонимно. Бърза и не и се разправя да търси кой е автора, както и на тебе с пароли, регистрации и други глупости.

Има такъв синдром в блога, като пишат и бързат да публикуват, като че ли ги гони някой, много дори не си правят труда да прочетат какво са написали. Ако обърнеш внимание ще видиш колко често има неволни правописни грешки дори в заглавието. Това е "простено" на новите, но какво да кажем за тези които са в блога от 3-4 години.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2217957
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930