Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2010 09:09 - Човек и добре да живее - дебелее
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 3623 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 17.03.2010 13:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image



Вчера ходих на доктор. И докторката каза да се кача на кантара и пита на сто ли да го сложи. Не - казвам - на деветдесет. Но не би. И тя го сложи на сто, а кантара направо "заспа". Не е истина, защото бях с дрехите и с шапка. Поисках да се съблека и пак да се кача на кантара, но докторката ме изгони от кабинета. Направо ме изрита.

През април пак ще ходя и ще и дам да се разбере. Ще се съблека в коридора и ще вляза гол . Да види дали съм сто кила. Не съм. Не съм, бе.

                            image




Тагове:   човек,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vanya70 - :))))))))))))))))
17.03.2010 09:30
Сега си обяснявам защо последния път, когато ми се наложи да отида на лекар (преди доста време), ме разкарваха насам-натам и накрая ми поставиха следната диагноза: "Няма страшно! От твоя проблем не се умира!".

Ами така ще ми кажат, като са пропуснали основната процедура - не са ме качвали на кантара! ;) :)))))))))))))

Поздрави ти изпращам, N-килограмови! :))))))))))))))))))))))
цитирай
2. krassko - 1. vanya70 - Този номер с отславбането е гадна работа :)
17.03.2010 11:12
Ходиш 25 км за да свалиш 1 кг трайно. По лесно е с плуване, но малко ме е гнус от водата в басейните. Най добре си е на море :)
цитирай
3. анонимен - За мъж да е закръглен върви !
17.03.2010 18:49
Ама за жена е традедия неосъзната ! Гледам и тук някои ,, Лоени топки ,, се търкалят из блога със самочувствие и си казвам през усмивка ,, Благодаря ти , Боже ,че не си ме създал ,като тях , че и невежи отгоре на това , не знаят ,че килограмите не са с предимство в поезията , ами всяват смях и са признах на липсваща култура на живот и хранене на поета.
Аз никога не съм страдала от свръх тегло . А последните 4 месеца съм свалила от блог тормоз на ,, Свободните поети ,, и поради мое си влюбване цели 12 кг ! ))) Ох , ох . Всеки с проблемите си ! )
ЯВНО ,ЧЕ КИЛОГРАМИТЕ ВЛИЯЯТ НА ПОЕЗИЯТА ! Слущайте лекарите и великите поети !) И гледайте мен !)))) Хем слаба , хем поетеса !))
цитирай
4. krassko - 3. lidis - Ако не сваля килцата ще стана критик :)))
17.03.2010 19:12
А критиците не пишат стихове, за да не могат да ги критикуват, но пък не е проблем да си дебел като критик, даже е предимство, по авторитетно и внушително изглеждаш :)))
цитирай
5. анонимен - А критиците не пишат стихове, за да ...
17.03.2010 19:55
krassko написа:
А критиците не пишат стихове, за да не могат да ги критикуват, но пък не е проблем да си дебел като критик, даже е предимство, по авторитетно и внушително изглеждаш :)))


Направо престижно ! Всички ще виждат колко поезия си ,,изял ,, Нали има един лаф ,че човек е това , което яде !))))))))) Даже при нас и реклама има ,,ТИ СИ ТОВА , КОЕТО ЯДЕШ !,, Не е лошо ,като идея за критиците , смлели и изпляли много поезия !))))))
цитирай
6. krassko - 5. lidis - То блога направо си "плаче" за критик ;)
17.03.2010 20:50
Като гледам какви водопади от хвалебствия се леят за "първескини" поетеси. То медицината напредна много и вече има "първескини" на 50 - 60 години - направо плачат за любов. "Чакам те!", "Искам те!" - милите като вълци вият. И една от друга по големи поетеси, направо гениални са с "мераците" си. А като погледнеш само в блога са "известни" на 20 -30 "дежурни" почитателки. :)))
цитирай
7. анонимен - Като гледам какви водопади от хв...
17.03.2010 23:45
krassko написа:
Като гледам какви водопади от хвалебствия се леят за "първескини" поетеси. То медицината напредна много и вече има "първескини" на 50 - 60 години - направо плачат за любов. "Чакам те!", "Искам те!" - милите като вълци вият. И една от друга по големи поетеси, направо гениални са с "мераците" си. А като погледнеш само в блога са "известни" на 20 -30 "дежурни" почитателки. :)))


Прав си за блога . ,,Мъртви дущи ,, Много от съблогерите се изнесоха , прогонени от ,,твоците,, И за бабите първескинки си прав. КЪСНИЯТ ПУБЕРТЕТ
тресе и друса яко ! Белези на възрастта.Едно време си спомням баба ми се правеше на поетеса във вестник ,,Трета възраст,, та и тук същата работа !
Трябва си критик и с тези леви модератори !! Наложително е !)
Ох , аз да ти се оплача от стадото поетеси ,,Трета възраст,, Нали бях влюбена , взели та написали на л.с на моят любим измислици за мен !? Масови писма получил от Дж, от Кл.св от мамамиа и от техни приятелки все пенсионна възраст с мераци за поетеси . Човекът в грях се видял ! Пенсионерски им работи !)))
Времее за критик в блога и един ритник , да не петнят поезията и буквите !
цитирай
8. vselena777 - ти си
18.03.2010 16:36
сладък сладкиш..и хич не бив ада ти пук а- както си се чувстваш така си е най-добре....а аз знам, че си 87 килца...:)
цитирай
9. panazea - неееееееееее
18.03.2010 21:39
ужасно е ! Защо показваш подробности от пейзажа?
цитирай
10. krassko - 8. vselena777 - Благодаря :)
19.03.2010 11:24
Но ще сваля някое и друго килце да не ми тежат, че като се стопли времето и хукна по планините да си нося само раницата, без тлъстинките :))))
цитирай
11. krassko - 9. panazea - И "пухкав" ме харесват, даже ме обичат :)
19.03.2010 11:26
цитирай
12. vselena777 - хехе
19.03.2010 12:29
от ходенето и жегите и жаркото слънце там и високото налягане ще с естопят от самосебе си :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2215914
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930