Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2010 14:07 - Поетесите са жадни за мъже
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 4378 Коментари: 29 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



                      image



               Поетесите са жадни за мъже,
               по младичките предпочитат,
               подреждат ги във своето сърце,
               със стихове и ласки ги оплитат.

 

               Откраднаха стрелите на Амур
               ловуват, нямат срам и свян
               и пишат, съчиняват за Гонкур,
               развратничат за лунния си блян.


 

               И Зевс дори за тях не е картина -
               съблечен, гол и прелъстен
               от стихове и ласки вдъхновен


               невидим за смъртните - опиянен
               нашепва темите за сластни песни
               на "нечестивите" вакханки поетеси.


                       14.06.2010





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pontis - забавно, но нормално, не мислиш ли?
14.06.2010 14:16
човешко е. Бих се изненадал ако не беше така. И vise versa. Така върви света. :)
цитирай
2. krassko - 1. pontis - Нали се забавляваме :)
14.06.2010 14:22
А напоследък "тренирам" да пиша сонети.
цитирай
3. blondstyle - За една северна поетеса ли говорим ...
14.06.2010 14:32
За една северна поетеса ли говорим или за всички?
цитирай
4. pontis - естествено, че се забавляваме. Ако спрем, сигурно сме умрели.
14.06.2010 14:33
сонети много обичам. Невероятна форма. Чакам да ги пускаш с да чета с удоволствие.
цитирай
5. miaa - Здравей Krassko! Дали е случайност ...
14.06.2010 14:39
Здравей Krassko! Дали е случайност или не, но през последните дни в блога, попадам на постинги, където поетесите са синоним едва ли не на сексуални тигрици, жадни за мъже, незадоволени,стиховете им са вик за внимание и др.
Всичко това ме кара да се смея от сърце! Аз не се считам за поетеса, но защо така жадно ги "хранят"..Та те са , като мъжете - поети, чувствителни,талантливи, убедителни..Имат необходимостта да пишат красиви слова..Чудя се сега, на кого да вярвам:))))
Чудесно стихче, поздрави!
цитирай
6. krassko - 3. blondstyle - Хайде да не обобщаваме и да не конкретизираме, че ще стане пожар :)
14.06.2010 14:53
Поезията е "храна" за душата.
цитирай
7. pontis - почна се...
14.06.2010 15:04
следващият сонет скоро ще е готов:))
цитирай
8. krassko - 5. miaa - Разбира се, че не е случайност :)))
14.06.2010 15:24
По голямата част от стихчетата на "поетесите" в блога, а и не само в блога, същото се отнася за СТИХОВЕ и ОТКРОВЕНИЯ са с една тема: "ела, вземи ме, прегърни ме... танцувай ме, тиктакай ме"... Разбира се, че се забавляваме и се смеем от сърце, но за съжаление някой се вземат много насериозно и си въобразяват, че поетичните им опити са поезия.

Преди месец в читалище"Николай Хайтов" ппредставиха книжка със стихове на една млада "поетеса" с думите: "Вече си в Световната поезия" :)))
Доколкото я представяха в читалише редно беше да кажат, че вече е сред "читалищните" поети. Все пак има разлика къде ти представят книгата - в "Захарий Стоянов", "Пингвините", или в зала на НДК. За съжаление при доста от "поетите и поетесите" в блога скромността е нещо непознато.

цитирай
9. krassko - 6. lidis - Ако не бяха "жриците на любовта" поетите нямаше да пишат стихове :)
14.06.2010 15:33
Какво да направя като съм имал толкова много Музи в блога. Те са ме вдъхновявали , писал съм стихове за тях, но господи защо трябва да се мразят.
Заящо не се обичат, както аз ги обичам. :)
цитирай
10. krassko - 8. pontis - Само ще се радвам ако "завали дъжд" от сонети :)
14.06.2010 15:37
"Да разлаем кучетата" :)))))))))
цитирай
11. miaa - Kpassko, всеки човек има свободата ...
14.06.2010 15:38
Kpassko, всеки човек има свободата да прави това, което може най- добре!
Поетесите в блог.бг са много талантливи, Блага Вест, Лидис, Мамас,Стела, Бенра и десетки други са много талантливи.Съжалявам, че не мога са ги назова всичките,за което ги моля да ме извинят! Убедена, че те пишат от сърце.. Всичко друго е суета! А признанието от хората е естествена проява на тяхната дарба! Защо долавям лека иронична нотка в теб и най- вече в Pontis? Дано се заблуждавам:))))))))
цитирай
12. pontis - давай, май има нужда повече или сега, нещата започнаха да излизат извън
14.06.2010 15:44
контрол. Време е някой да ги "поетизира".
цитирай
13. krassko - 12. miaa - Има свобода има и слободия :)
14.06.2010 16:04
И освен поети има стихоплетци и графомани.

Но това са теми табу в блога.

Но нека да назоваваме нещата с истинските им имена.

Преди много години Шели и Байрон са били на почивка в Алпите. Байрон е писал всеки ден, но той си е бил графоман. А Шели за месец и нещо е написал само едно стихотворение, което и до днес е сред бисерите на световната поезия.
Надявам се че разбираш какво искам да ти кажа. :)
Това писане всеки ден в блога, че и по две три неща дори лично на мен ми прилича на диария - извинявай за израза.
цитирай
14. lila - маалии. . . направо ме утрепа! ...
14.06.2010 16:08
маалии...направо ме утрепа!
моля най-отговорно да бъда изключена от понятието поетеса предвид обстоятелствата!!!
не ме бройте там, моля!
подпис
цитирай
15. krassko - 15. lila - Разбира се, че не си при поетесите :)))
14.06.2010 16:12
Ти си при звездите.

Нали писах за теб: "Влюбих се в една звезда" :)))

Поздрави!
цитирай
16. анонимен - Уважаеми ,Краско !
14.06.2010 16:17
Истинските поетеси на България са се доказали ,като такива и не са в блога ,тепърва да разчитат на аплодисменти от среда , която е под всякаква критика и не разбира от поезия ! Така ,че моля ,те не обиждай истинската българска поетеса с тези в блога ! Ама нямат нищо общо ,колкото и да им се ще !
Аз също нямам и си го казвам аз съм фотограф , а не поет ,нищо че имам стихосбирки ! Нека никой да не се обижда , но е така ! Човек е не това , което иска да бъде , а това което е и го може ! Какви поетеси ! Тонове даскалици с блудкави рими и никаква тема ! Смешна работа ! Сега всеки може да си издава глупостите , но това не го пражи потеса ! Поздрав от мен и севера и фотоапарата !
цитирай
17. petra111222 - да, амъ сми убави :)))
14.06.2010 16:42
да, амъ сми убави :)))
цитирай
18. miaa - С най- искрени чувства!
14.06.2010 16:46
Скъпи Kpassko!Не искам да прозвучи грубо, но за мен има мъничко дискриминация спрямо поетесите в блога! Нека изливат душите си и нека бъдат това, което са!
Така ще бадят ценени и уважавани. Нека да бъдат постоянни в своите щения и да пазят най- хубавото, което притежават..Таланта и достойнството си!
цитирай
19. krassko - 18. petra111222 - Най-убавите :)
14.06.2010 16:46
И най-плодовити. Колко стихове са написани за вас :))))))))
цитирай
20. krassko - 19. miaa - Няма дискриминация :)
14.06.2010 16:57
Но ти преди да излезеш се поглеждаш в огледалото,
а тук пишат и дори не си го четат, а направо го публикуват.
Ми поне малко отмалко да го огледат, да го огладят,
за да може да се чете...

И не ме предизвиквай да направя една подборка на най-некадърно написани неща които нямат нищо общо с поезията, а са с претенции до небето, че и хвалебствените коментари ще дабава да се видят и ласкателите, които ги пишат единствено за да им гласуват. Децата се поощряват и хвалят, но хора на години да се държат като деца...

цитирай
21. miaa - Далеч съм от мисълта да разпалвам огньове..
14.06.2010 17:04
Аз уважавам твоето мнение, с тази разлика, че се изказваш доста грубо.
Уважавай и всяко мнение различно от твоето! Тук в блага има хора, които пишат хубаво. Нека да им отдадем нужното внимание..Аз не познавам поети и поетеси, които са се възгордяли и не знаят на кой свят се намират! Нека бъдем толерантни един към друг! Благодаря ти за вниманието!
цитирай
22. анонимен - Първото нещо което откровено ми хареса от Лидис!:)
14.06.2010 17:35
lidis написа:
Когато "жриците" говорят
замлъква даже и Омир
в поезията с него спорят
предлагат се със кич безспир

Световните войни бледнеят
и никога не стига се до мир
любовни стихове се леят
а ние гледаме сеир . . .

Въпросът не е до поета
ни до мъжа смутен
въросът им е манталитета
на шантонерки всеки ден . . .

И мен на мушката ме взеха
по инерцията си и без вина
да надделяват с курвенско .
а не с поезия , слова . . .

И разстоянията ги не спреха
на курвенска война
като на война и всяка брани интереса
на лека , куха , палава жена . . .



Още ме преследват твоите музи с червените шалвари в танци
Обяснявам си го , че са свикнали да се налагат не само в "поезията ", но и в обществото с курвенски манталитет и е съвсем естествено за тях това да отнемат и развалят връзки , за да избиват комплекси ,че и те уж са жени !
Прикличат по мъжките блогове на лов с евтините си коментари . . .



И съм съвсен искренна,само ,че тя забравя ,че по същия курвенски начин като всички останали се предлага поне по два пъти на ден/а може и повече и на различни мъже /.
Наистина се забавлявам да чета "красивите им стихчета " и се чудя тези жени с какво могат да превлекат мъжа като отдавна са си вдигнали високо над главите полите :)))))))))
цитирай
23. krassko - 22. miaa - Не мога да уважавам мнението на хора които нямат нищо общо с поезията, но имат мнение...
14.06.2010 17:52
Поощрявам и помагам с каквото мога на тези които имат дарба и показватг възможнисти. Но никога няма да толерирам и поощрявам посредствеността. Но тук в блога има хора с мнение, че всичко трябва да се поощрява и куцото и сакатото. Както е тръгнало ще ме накараш и задниците да им целувам на некадърните само и само да съм толерантен.
Може да съм груб, но не целувам задници.
цитирай
24. krassko - 23. анонимен - Лидис има дарба и усет към мелодията на стиха :)
14.06.2010 18:05
И това съм го казал преди повече от година.
В поезията има ритъм и музика, не случайно древногръцките поети са писали на брега на морето "водейки" се от ритъма на вълните. И в едната ръка са държали перото, а в другата - лирата. Вярно, че в по късни времена са държали чашата и от там е дошъл празникът на поезията - "Вино и жени" :))))))))))))))))))
цитирай
25. krassko - 23. анонимен - Не разрешавам нецензурни коментари :)
14.06.2010 18:23
И не е случайно попадение. Чета стиховете в блога и в още два поетични сайта и мнението ми за поетите не е случайно.
цитирай
26. анонимен - браво, Краско!
15.06.2010 08:37
с този постинг предизвика прозрение в мен - чудех се аджеба какво им липсва и как намират време да са денонощно в сайта;)))

пп сега ще се логна:)
анонимно Мар86
цитирай
27. анонимен - Добро е, но има и по-подходяща рима ...
15.06.2010 08:48
Добро е, но има и по-подходяща рима за "Амур"...:-)))
цитирай
28. hristo27 - Този мач между добрите и лошите с...
15.06.2010 11:51
Този мач между добрите и лошите скоро няма да свърши май?
цитирай
29. krassko - 30. hristo27 - Няма добри и лоши :)))
15.06.2010 12:20
Има мераклийки и мераклии :)))

А мерациге край нямат ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2218278
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930