Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 12:24 - Сонет по „селски”
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 2318 Коментари: 8 Гласове:
10

Последна промяна: 24.06.2010 12:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



                   image




 

          Събудих се с усмивка днес,

изкарах овцете и козата,

от сеното шише ракия взех -

пукницата там крия от жената.

 

Под ореха полегнах на тревата,

жената във градината копае,

а аз изпружих си краката -

шишето гушнах и... бозая.

 

Преполових го и Муза ме налегна,

пак мрънка, иска стих да и напиша,

а така ми се иска да подремна,

че жега е – не може да се диша.

 

И теб ли Муза като те награби -

вместо мезето – „ручаш жаби” ?

 




Тагове:   „селски”,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. petra111222 - ъхъ :))
24.06.2010 13:06
ъхъ :))
цитирай
2. kliomuza - ти ще видиш като те награби
24.06.2010 16:56
това си е нищо, мерак те е налегнал, ще видиш като награби кви чутовни подвизи ще се юрнеш да вършиш. Трай си там в сеното и бройкай мацките, докато не съм се огледала да търся нови герои :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
3. krassko - 2. kliomuza - Времето на "подвизите" мина...
24.06.2010 17:44
Стотина стиха съм написал
на "мераклийките" от блога,
а няколко съм и "орисал"
да пишат тук до изнемога...

Внимавай какво ще си пожелаеш :))))))))
цитирай
4. yuliya2006 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК! Божествен миг ...
24.06.2010 21:47
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. kliomuza - охоооооооооооооооооо
25.06.2010 09:57
плашиш ли ме или обещаваш? щото аз съм нежна муза, тутакси ше плесна с ръце и ше си фръкна обратно на олимп?:))))))))))))))) ше те вида после кво ше пишеш. Ще налегне скукааааааааааааааааа:)))
цитирай
6. krassko - kliomuza - Муза на историята и епическата поезия :)))
25.06.2010 10:10
И за какво вдъхновяваш ???

"За старата любов..."

А стиховете ми понякога са страшни, но май не си попадала още на тях :)))

цитирай
7. kliomuza - е как за какво и питаш
25.06.2010 10:20
ами за история и за епическа поезия :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
а със страшни стихове не ме плаши - аз кви страшни работа гледам от началото на времената! хич не ти трябва да знаеш, щото явно не си попадал на историята :))))))))) па била тяи българската:)))))
цитирай
8. анонимен - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК! Божествен миг ...
03.07.2010 13:36
yuliya2006 написа:
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и тишина
при мене , ти ела
блогерската съм аз ламя
и тебе ще те отнеса . . .

Ще те напъхам в своята торба
със руски пляски чудеса
Мъжете тъй преследвам в блога
не , че ми трябват - туй си мога

Получи ли съобщение по лични
за мен са те типични
със хули зли и със слова
от Лидис ше те разделя !

Ела при мен !
Във циганската ми торба
където стихове и снимки аз крада
Демидин след това на видео ги прави
и в руски сайт ме мене слави !

Ела . . . Не дойдеш ли сега
очаквай хиляди писма
докато те кандардисам
и с теб Русия слисам

На пук на Лидис и света
кат кучето съм и трева
не трябваш ми , ала
не те изпускам от уста !

Поздрав Джулия Бел


Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя

ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2218409
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930