Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2010 13:23 - Върни се гола...
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 7010 Коментари: 23 Гласове:
11

Последна промяна: 17.07.2010 15:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


                           image




Върни се ма, ела във пещерата

какво скиториш само в Мола,

обичам те със сажди по косата,

не ща парцали, искам си те гола.

 

Не се надай, че някой ще те вземе

като се гиздиш и правиш на кокона,

във тъмното на кой му дреме -

Красавица ли си или Горгона.

 

Не мърмори, а направи салата

и да се любим под звездите !

Кажи „Сбогом” днес на самотата,

и в пещерата прегърни мечтите.

 

Но щом избираш и умуваш още,

сама ще спиш по цели нощи !!!







Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Meчтател!
17.07.2010 14:10
Meчтател!
цитирай
2. krassko - 1. injir - Това са поетични мечти :)))))))))
17.07.2010 14:19
А живота е проза :(
цитирай
3. анонимен - Скоро идвам си при тебе !))))
17.07.2010 14:21
Още ли ме чакаш ?
(на най-голямата ми любов)

Чакаш ли ме още в пещерата
сам на камъка приседнал
с поглед устремен в цветята
търсиш ли ме в облака погледнал ?

Още ли ме чакаш и рисуваш
с въглените по стената ,
в сънищата ме сънуваш
и проклиняш си съдбата ?

Още ли ме ти жадуваш
и мечтаеш ме в летата ?
С мен да бъдеш не рискуваш ,
а живееш в самотата . . .

Ще пристигна много скоро
дрехите ще метна зад вратата
самодива смела , гола
с теб ще бъда в пещерата )

и никаква Витоша , знай !
Искам те само
на хижа Рай
в Балкана и гората !))

Лидис
цитирай
4. injir - Горгони. Само.
17.07.2010 15:05
Горгони. Само.
цитирай
5. анонимен - Ти що не ми пускаш
17.07.2010 15:06
поетичният коментар ?
цитирай
6. анонимен - Искам да те имам там в гората искам да те имам само теб да ме любиш на тревата призори със изгрев слет . Да попивам с капките в росата чувствата ти нежни на
17.07.2010 15:13

Искам да те имам там в гората
искам да те имам само теб
да ме любиш на тревата
призори със изгрев слет .

Да попивам с капките в росата
чувствата ти нежни на поет
и да виждам как зората
благославя мен и теб .

Искам да ме любиш на тревата
между диви , дъхави цветя
да ме върнеш към Земята
за да мога радост да ти донеса

LIDIS
цитирай
7. анонимен - благодаря ,ти !
17.07.2010 15:38
Не се плаши от стиховете ми ! Обясни и на музите да не ревнуват от стиховете ми , а да се гордеят ,че са станали и мои музи около теб !)
цитирай
8. krassko - 3. lidis - Радвам се, че така те вдъхновявам :)
17.07.2010 15:43
Че тук ми е писнало от пУети и пУетески, които пишат, но и сами не могат да разберат какво пишат. Каканижат на умряло...



цитирай
9. krassko - 4. injir - Горгони ли???
17.07.2010 16:02
И това ако е горгона, току що е излязла от морето :)))
цитирай
10. krassko - 5. lidis - Защото бях в пещерата с музата :)))))))))
17.07.2010 16:10
цитирай
11. krassko - 6. lidis - Страхотна си :)
17.07.2010 16:19
Как само ги редиш стиховете. Да не се чудиш защо те "обичат" лелките пУетеси :)
цитирай
12. krassko - 7. lidis - Не се притеснявай...
17.07.2010 16:22
Музите ми вземат по два валидола на всяко стихче което ми пишеш :)))))
цитирай
13. анонимен - Музите ми вземат по два валидола на ...
17.07.2010 16:57
krassko написа:
Музите ми вземат по два валидола на всяко стихче което ми пишеш :)))))


Щом не разбират от поезия , не ги спасяват и валидолите и голите )))
Опасявах се от това ,тъй като виждам ,че погрешно се бутат и като поетеси и като музи . Успокоявай ги там .И да учат и четат поезия повече , въпреки ,че талант не се придобива от четене , а от клюки и злоба никак ! Гледах интервю по бг тв. с тях и се засрамих .Може ли да бъркат любов със работа .Звучеше ми срамно магистралски ! Да не те ревнуват от мен , нито моите сладури от теб !
Ти си един от поетите , с които си пасвам и като те чета ,стихът ми идва от раз .
Та между поетеса и магистрална работничка има голяма разлика ! Кажи им го , ако ти се сърдят за стиховете ми за теб ! Писала съм ги и ще ги пиша ! 0бичам те като поет и човек , другото е поезия и чувства подчинени на римата !
цитирай
14. injir - Нали каза, че животът е проза. Е, там ...
17.07.2010 18:19
Нали каза,че животът е проза. Е, там са горгоните.:)
цитирай
15. lubov13 - Стара любов - ръжда не хваща !
17.07.2010 18:29
Вари я ,печи я , гони я ! Лидис все тук при тебе ! Златен ли си ,бре?
цитирай
16. rummi - уф,
17.07.2010 23:22
колко си жесток. ама и през зимата ли гола?
цитирай
17. petra111222 - Разбор )) Крайн...
20.07.2010 10:40
Разбор ))
Крайностите в образа на лир. Герой!!!
В поемата на уважаваният от всички нас Krassko се сблъскваме с неистовото желание на лир. Герой да бъде, но е явно, че не знае как, пък и с кого. Това проличава още в първа строфа. Неговото желание няма конкретен адресат – „красавица или горгона…” . На лице е и пренебрегване на социалното разделение, което винаги има значение /въпреки либералните идеи на 21 век/ за една връзка. Примерът с Пепеляшка е единствен и конкретно създаден за приказка. В живота жена с портомоне за МОЛА не откликва на желанията да бъде гола с някой, който не може да попълва ежедневно съдържанието му /на портомонето /.
Стресиращи са и хигиенните навици на лирическия – обича „сажди по косата”. Няма и намек за предпазни средства, което пък говори, че никога не е ставал рано, за да гледа програма „Здраве” на канал -1. На практика това означава ,че не ходи на работа и сам си е виновен за социалния статут.
Притежава и характерния за всички мъже Едипов комплекс - салатата!/ на майка му! -ужас, най-вероятно с лук/ .
Всичко, което упоменах се намира в едното блюдо, а в другото е душата му на поет – самотна и мечтателна…
Това усложнява още повече реализацията на мечтите му. Всяка жена е Темида, но не всяка е поетеса. Единственото решение за лирическия е да си направи регистрация в blog.bg.
цитирай
18. krassko - Разбор ))Крайн...
20.07.2010 16:12
petra111222 написа:
Разбор ))
Крайностите в образа на лир. Герой!!!
В поемата на уважаваният от всички нас Krassko се сблъскваме с неистовото желание на лир. Герой да бъде, но е явно, че не знае как, пък и с кого. Това проличава още в първа строфа. Неговото желание няма конкретен адресат – „красавица или горгона…” . На лице е и пренебрегване на социалното разделение, което винаги има значение /въпреки либералните идеи на 21 век/ за една връзка. Примерът с Пепеляшка е единствен и конкретно създаден за приказка. В живота жена с портомоне за МОЛА не откликва на желанията да бъде гола с някой, който не може да попълва ежедневно съдържанието му /на портомонето /.
Стресиращи са и хигиенните навици на лирическия – обича „сажди по косата”. Няма и намек за предпазни средства, което пък говори, че никога не е ставал рано, за да гледа програма „Здраве” на канал -1. На практика това означава ,че не ходи на работа и сам си е виновен за социалния статут.
Притежава и характерния за всички мъже Едипов комплекс - салатата!/ на майка му! -ужас, най-вероятно с лук/ .
Всичко, което упоменах се намира в едното блюдо, а в другото е душата му на поет – самотна и мечтателна…
Това усложнява още повече реализацията на мечтите му. Всяка жена е Темида, но не всяка е поетеса. Единственото решение за лирическия е да си направи регистрация в blog.bg.


Доста скмело.
От скоро си в блога и все пак трабва да си забелязала, че не ми гласуват, не пишат коментари и дори когато ме четат го правят анонимно. И това не е случайно.

Преди няколко години в планината ме ухара една змия - пепелянка. Приятелите ми бяха доста разтревожени, но след по малко от половин час горката змия умря и всички се успокоиха...

А в блога всички се правят, че не ме забелязват, защото знаят хапливия ми език, а някой са си патили от него.

Спокойно, ще ти спестя отровата :)))

цитирай
19. анонимен - Petra111222 - " който не може
20.07.2010 16:39
„ който не може да попълва ежедневно съдържанието му /на портомонето /.”
Ех Петранке, представи си, че не е необходимо да ти пълнят портмонето за да Обичаш
Някого....по скоро си жалка с коментара си но го отдавам на жегите... ха ха ха
Ами няма лошо да слънчасва човек, но ми е чудно, че решава да го прави достояние на всички : D
пп. Салатата я яде без лук.
цитирай
20. vanya70 - ;) :)))
20.07.2010 16:56
Тя, щом се върне, огън ще запали
в огнището – и в танци нестинарски
ще завалят от погледите ви пожари,
и пещерата ще блести от мисли жарки.

И не със сажди - със искри в косите,
в очите си, въздишките и стъпките -
ще слее в миг тя нощите и дните
в изгарящата близост на прегръдките.

И в тази тъй гореща пещера,
дали пък вече няма да мечтаеш
за ледена прохлада и жена,
със "сто кожуха" скрила свойто тяло?!

Все още можеш да и' кажеш пак: "Върни се гола...
"парцалки" топли, сто, да си намериш в Мола!" ;):)
цитирай
21. krassko - 21. vanya70 - Благодаря :)
20.07.2010 17:01
Чудесен отговор.

цитирай
22. petra111222 - „ който не може да попълва ежедневно ...
21.07.2010 08:28
анонимен написа:
„ който не може да попълва ежедневно съдържанието му /на портомонето /.”
Ех Петранке, представи си, че не е необходимо да ти пълнят портмонето за да Обичаш
Някого....по скоро си жалка с коментара си но го отдавам на жегите... ха ха ха
Ами няма лошо да слънчасва човек, но ми е чудно, че решава да го прави достояние на всички : D
пп. Салатата я яде без лук.


Я, лирическият Герой си имал прототип :)))
цитирай
23. petra111222 - А в блога всички се правят, че не ме ...
21.07.2010 08:31

А в блога всички се правят, че не ме забелязват, защото знаят хапливия ми език, а някой са си патили от него.

[/quote]

Не може да ми се отрече :)) имам вкус !


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2216080
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930