Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2014 15:53 - Нещо различно
Автор: christof Категория: Изкуство   
Прочетен: 7217 Коментари: 31 Гласове:
32

Последна промяна: 01.02.2014 21:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           Бих допълнил заглавието на "Нещо различно от обичайните глупости на Първа страница".
           Какво имам предвид ли?
           Сега ще Ви кажа.
           През последните дни, колкото и пъти да се логна тук с надеждата да прочета интересни или забавни неща, все попадам на глупостите я на Миледиту (не спирам да се чудя откъде изпълзя това нещо), я на Джойситу, я на Блогерката с Реалния Живот Която Изобщо Не Се Интересува От Блога.
           Тези трите са окупирали сайта без никаква конкуренция и свян. Като прибавим и тоновете копи-пейст, които бълва на конвеир фабриката на блогера Дядо Колевм38, следван плътно от собствените такива на блогера Григор Симов (можете дори да видите точно в този момент негов копи-пейст на копи-пейст на Дядо Колевм38, а това самт по себе си е притеснително), както и стотината постинги, генерирани от Злата Машина на Амброзия, картинката никак, ама никак не изглежда добре. Разбира се, мога да добавя и още спам-фабриканти, пулещи се насреща ми още с първия клик, но ще спра дотук. Само ще спомена, че трите грации, за които писах в началото, поне за в момента са непоклатими в глупостите си и всеки опит на когото и да е било за други, по-големи или поне равни на техните глупости, е обречен на провал.

           Споменаването на "Трите грации" беше опит за плавен преход от първата част на моя постинг към същинската му част. "Трите грации" е картина на Рафаело Санти, рисувана в самото начало на 16-ти век и превърнала се в шедьовър.
           Аз, обаче, няма да Ви показвам самата картина тук - всеки, който иска, може да си я намери в Гугъл.

           Днес реших да Ви покажа един много интересен и доста по-различен поглед върху класическото изкуство.

           Да, пак ще става дума за класически шедьоври на живописта, рисувани от различни майстори, в различни епохи, но... анимирани.

           Това, което ще видите, доказва за пореден път, че за съвременната техника просто няма невъзможни неща.
            Клипът е дело на италианския аниматор Рино Стефано Талиаферо и е наистина изумителен. Въпреки че на места прилича на психеделично видение след злоупотреба с ЛСД (за което допринася и музиката към него), филмчето по никакъв начин не опорочава картините, представени вътре, а дори напротив - дава им живот.

           Вижте и ще се уверите сами!

П.П. Предупреждавам, че клипът е за хора ценители, а не за дърти лелки-парясници, които нямат какво да правят по цял ден, освен да се заяждат помежду си в интернет.






Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. axlaxl - "а не за дърти лелки-паряс...
01.02.2014 16:23
"а не за дърти лелки-парясници, които нямат какво да правят по цял ден"

Това отнася ли се за баба ти Еленица? Тя е на 65+ и ти си и фен доколкото рабрах..
Май в Бургас една и съща радиация ви облъчва...

Май първа те вълнува повече от повече, щом така жално- милно проплака кои са на първа?:)
цитирай
2. tera - Наистина е интересно,
01.02.2014 16:41
въпреки че на места е малко кичозно.
Голяма част от картините съм виждала по галериите и музеите, според мен напълно си заслужава човек да отдели тези 8-9 минути.
Понеже се интересувам от изобразително изкуство, не мисля, че на ценителите им е необходим подобен подтик. Но за хора, които не се интересуват, би било доста занимателно, поне като общ поглед.
Както и да е - мерси за клипа. :)
цитирай
3. tanya7713 - Много красиво, понякога дори дъх не ...
01.02.2014 16:51
Много красиво, понякога дори дъх не остава.
цитирай
4. christof - "а не за дърти лелки-паряс...
01.02.2014 17:07
axlaxl написа:
"а не за дърти лелки-парясници, които нямат какво да правят по цял ден"

Това отнася ли се за баба ти Еленица? Тя е на 65+ и ти си и фен доколкото рабрах..
Май в Бургас една и съща радиация ви облъчва...

Май първа те вълнува повече от повече, щом така жално- милно проплака кои са на първа?:)

Не помня да съм те споменавал в постинга, нито пък съм те канил да ми коментираш. Ако имаш да кажеш нещо по клипа, казвай го. Ако нямаш - просто си отивай.
цитирай
5. 777 - Братчет, пропуснал си урода лудис в ...
01.02.2014 17:08
Братчет, пропуснал си урода лудис в призовата тройка и си забравил на почетното 3-то преди миледито да сложиш поницата.
По чупене на простомера джосата води всички класации. Такъв нарцис-простакел блога не беше виждал.
Не съм съгласен с теб при простакейшите-вампи като джосата, лудиса, миледито и тъпоъгълната поница, да сложиш Алито.
Може да ви дразни, но в сравнение с войнстващите простачки в блога Али е ангелче.
цитирай
6. christof - tera
01.02.2014 17:10
Аз лично не видях кич, но то си е лично мое мнение. Ако забеляза, по-голямата част от анимираните картини в клипа са на френския академист Вилиам Адолф Бугро, а при него еротиката е на едно, бих казал, доста високо ниво. Така че, поне според мен, еротиката в клипа е повече, не кичът.
Поздрави! :)
цитирай
7. christof - Братчед 777,
01.02.2014 17:27
в самия постинг съм написал следното: "Разбира се, мога да добавя и още спам-фабриканти, пулещи се насреща ми още с първия клик, но ще спра дотук."
Гореспоменатият цитат сигурно отговаря на въпросите ти за поничката, финландската принцеса и още някои други, но не виждам никъде да съм споменавал блогерката Али. Поради тази причина, бях извънредно учуден, че първият коментар е неин. Дори нямам идея защо е толкова разстроена и с какво съм я предизвикал. А сега ти си втория, който я споменава...
Хм. Наистина чудно.

Я да си прегледам отново постинга и да почета между редовете.
:)
цитирай
8. axlaxl - ?я на Блогерката с Реалния Живот Която Изобщо Не Се Интересува От Блога.?
01.02.2014 17:50
За коя става дума тук...?
Хайде бъди честен! Твоето заяждане не ми е забавно, защото рядко но намирам интересни мисли в публикациите ти, които съвпадат с моите..Каква война водиш ти с мен не знам, наясно съм с теб, чудя се колко са ти големи капаците, че не виждаш какво се случва точно.
Да ме сравняваш с милейди и джойси е доста нагло. Заповядай, запознай се с мен и ще видиш, че има и по-различни жени от баба ти еленица....
Всички мъже си приличате по конските капаци. Ако мъж остане без капаци, значи е пич!
цитирай
9. анонимен - Клипчето
01.02.2014 17:59
ми хареса.
цитирай
10. анонимен - Между другото,
01.02.2014 18:00
за Алка не си прав.
цитирай
11. blackpredator - Абе остай ги трите грации
01.02.2014 18:26
Тоя постинг, освен за трите споменати горгони, е и за изпуснал си ги алка и писка.
Се от семейството горгони.
За тех нема клип. Щото разделителна способност 1:1, ще самоубие зритяля...
Де вика 777, фокусирай се...:))
цитирай
12. christof - За коя става дума тук. . . ? Не знам, ...
01.02.2014 18:27
axlaxl написа:
За коя става дума тук...?

Не знам, ти си първата, която се разпозна, освен ако не мислиш, че си единствената, която има реален живот.

П.П. Това с баба ти Еленица вече от толкова време не е интересно и актуално, че опитите ти да ме засегнеш на тази тема щяха да са очарователни, ако не бяха толкова наивни.
цитирай
13. axlaxl - Чичо blackpredator този клип из...
01.02.2014 18:37
Чичо blackpredator този клип излезе във Фейсбук и вече ми е безинтересен. Всичко, което се поства тук и е обсъждано в Социалната мрежа Фейсбук е банално.
Искам да ти кажа, че самотата ти личи и искрено ти съчувствам, но не мога да ти помогна.

Кристофф, не съм като теб, дори да не ми харесва нечия позиция, това не го прави мой враг. Не харесвам позицията на Марин Ташков за Дядо Добри, но не го и осъждам, понеже мисълтта му е свързана с това, че се дават едни пари не на когото трябва...т.е. на църквата! Но какво като не споделям мнението на Мaрин, това не ми пречи да изляза довечета с него и жена му и да си прекараме ОК на караоке бар! Прекалено си пристрастен към хората. Осъждаш моето поведение наравно с блоговите идиоти, но това не ми пречи. Все пак всеки има право на мнение, стига да не изпада в простащина и да си случи с обидни епитети...
Имаш толкова яки публикации, а понякога изпадаш в амок...не че ме вълнува това лично, но ако пускaш нещо публикувано във ФБ и на мен не ми е интересно нямам ли право да кажа: Харесва ми, но вече съм го гледала...??!


p.S Всеки има реален живот, но не всеки не се срамува от себе си и се държи тук като анонимен идиот! Толкова е по-лесно да сме себе си, да знаем с кого спорим...

п.с Ако мислиш, че да те свали баба ти еленица, може да се забарави , не не може...тя беше трол и ти си се поддал. Заяждаш се с не-анонимни като мен и винаги ще е чудя как те излъга тази хитра възрастна жена? Мисля, че за да се спре да се говори за вас двамата, трябва сам да изясниш какво се случи и защо има подобен слух...Тази Еленица е изключително хитра, но си е жена на възраст и да излъже блогов хитрец си е просто за смях! За да спрат да говорят, трябва да излезеш с позиция..и това не за друго, за защто намираш доста по-млади жени за ДЪРТИ....от баба ти еленица , само лидис може да е по-стара..
цитирай
14. axlaxl - http://prikachi. com/images/...
01.02.2014 18:58
http://prikachi.com/images/119/7018119A.jpg

http://video.data.bg/26/123389/hd

Най-интересното е, че това го публикува именно Марин Ташков....само, че няколко дни преди теб:)
цитирай
15. christof - Алче,
01.02.2014 19:34
понеже превърнахме постинга ми в седянка (майната му на което), ще ти кажа няколко неща.
Първо, баба ти Еленица не беше трол - тя беше просто една самотна, болна, стара жена, обсебена от интернет, която се представяше за друг човек. Нищо повече. Никога не съм я срещал, никога не съм я виждал, само съм я чувал по телефона и точно гласът й ме накара да се усъмня във възрастта й. Такива като нея има сигурно милиони из Мрежата. Тогава нямах почти никакъв опит във виртуала (не че сега имам кой знае какъв - аз съм достатъчно зает с реални неща човек) и успя да ме заблуди, както и, разбира се, да ме направи за смях. Но това не е нещо, което не съм си признавал тук, не е нещо, което съм отричал и всеки един, който ме познава, може да го потвърди. Това, че ти не знаеш, не означава, че не е станало - светът съществува въпреки теб, Алче, и точно заради това ти казах, че темата с Еленица вече не е актуална.
Второ - не съм те споменавал в постинга. Казвам го за пореден път - после най-вероятно ще ми писне и ще спра да се занимавам с теб. И без това, ако си спомняш, преди доста време бях дал това обещание. И си го спазих. Не ме интересуват отношенията ти с Джоса или Лидис - дразнещи сте.
Трето - кой какво е постнал преди мен, дали тук, дали във фейсбук, както и дали на теб вече не ти е интересно, за да го коментираш, просто не ме касае. Не кисна постоянно в интернет, за да следя кой какво бил публикувал и дали евентуално не съм го публикувал и аз. Влизам тук, виждам обичайните заподозрени тъпотии на Първа страница и излизам. Днес просто съм видял нещо интересно в мрежата и съм решил да го споделя - това е. Изобразителното изкуство ми е стара страст, самият аз също рисувам и малкото време, което прекарвам в интернет, го посвещавам най-вече на изобразителното изкуство (поне в 80% от времето ровя в сайтове с подобна тематика). В реалния живот съм обиколил повечето картинни галерии из Европа и света и продължавам да го правя.
Това е, Алче.
Доволна ли си от отговорите ми?
цитирай
16. axlaxl - Благодаря, че спазваш добрия тон. ...
01.02.2014 20:06
Благодаря, че спазваш добрия тон. Наистина седя много в мрежата, но е свързано с работата ми, така, че не се брои.
Като не си ме споменавал, коя е споментата с реалния живот, защото само аз бях на първа днес от изброените от теб потребителки на блогбг...? Това те попитах, защо не ми отговори...?
цитирай
17. axlaxl - "Първо, баба ти Еленица не ...
01.02.2014 20:09
"Първо, баба ти Еленица не беше трол - тя беше просто една самотна, болна, стара жена, обсебена от интернет, която се представяше за друг човек. Нищо повече. "

Именно такива не мога да ги понасям и не разбирам защо се възмущаваш от това...?!
Такива се заяждат с мен и смяташ, че трябва да си мълча? Ми няма да си мълча...поне когато имам време ще Ви показвам що за яки мацки са тези "болни стари жени, които се правят на други"!!!
цитирай
18. анонимен - Преди 6 години
01.02.2014 20:12
успях да обиколя, но тичешком, Лувъра и Мюзе Д'Орсе в Париж. Именно тичешком, нямах време за повече.
Сега бих искала да имам поне една седмица, за да го направя.
цитирай
19. christof - axlaxl
01.02.2014 20:46
"Като не си ме споменавал, коя е споментата с реалния живот, защото само аз бях на първа днес от изброените от теб потребителки на блогбг...?"
Какво да ти кажа... Явно всеки, по един или друг начин, би могъл да се припознае - ти например го направи. След един час току виж друга се е припознала. Както споменах, блогерки с реален живот, които не се интересуват от виртуала, дал Бог. Само една баба Еленица живееше в Мрежата, ама виж какво стана с нея. Бог да се смили над душата й!:)

цитирай
20. mladenovbis - разлаял си кучките и си замел с някакви красоти.
02.02.2014 00:24
След дълго копане в мръсотията достигна достойното си ниво!
Ангелина и Гина в спам-коментари - това е, което заслужаваш.
Последната е толкова проста, че наистина е най-разумно да се пипа с ръкавици - със сигурност при нея простотията е заразна. Гинкините дози даже може да са радиоактивини. Внимавай!
цитирай
21. vmir - Смайващо проникване на технологиите в изкуството.
02.02.2014 02:30
Технически въздействия с изненадващ художествен ефект. И това е само началото... Дали това не е начало на моделиране на миналото, а може би и на пътуване във времето?
цитирай
22. tanya7713 - Критичността и отстояването на ...
02.02.2014 10:31
Критичността и отстояването на мнението имат смисъл, когато са в името на някаква цел. А намирането на грешки и кусури е добре да се прилага първо към собствената личност, после към всичко останало. Естествено, че всеки има мнение, но в много случаи огласяването на това мнение служи само за облекчаване на собствени комплекси, натрупан негативизъм, и т.н., т.е., не е функционално и не служи в името на смислена цел. Та тогава попада в първите три категории, да.

Грешките на която и да е личност биха привлекли вниманието ми само когато са в ущърб на голям брой хора. Неща от рода на "защо носи червено палто", "защо спи с А, а не с Б" или "Защо не се изразява както на мен ми харесва, а по друг начин" не могат да са обект на вниманието ми.

Дори и когато са в ущърб на голям брой хора, обаче не бих си позволила да критикувам, ако не съм компетентна в съответната област, просто защото нямам капацитета да посоча по-добро решение. А неконструктивната критика пак попада в категория "излишна" - за мен.
Жалко за хубавия постинг!
цитирай
23. saadi - Много оригинална идея .
02.02.2014 10:39
Това е нещо , което можеш да гледаш сто пъти и пак да не ти омръзне .
Но е нормално да ми хареса клипчето , защото според Блогерката с Реален живот , Засилено чувство за тревожност и Перманентно повишена бойна готовност , аз съм само един объркан анимационен герой :-))

цитирай
24. christof - tanya7713,
02.02.2014 11:25
както виждаш, идеята ми не беше точно такава - да превърна постинга си в селска раздумка. Просто за Алка явно беше много важно да знае някои неща от "срамното" ми минало. Иначе по никакъв начин не мога да си обясня това нейно изречение: "Мисля, че за да се спре да се говори за вас двамата, трябва сам да изясниш какво се случи и защо има подобен слух...Тази Еленица е изключително хитра, но си е жена на възраст и да излъже блогов хитрец си е просто за смях! За да спрат да говорят, трябва да излезеш с позиция.."
Затова аз, като един коректен, възпитан и почтен човек, реших да изляза с позиция, както тя ме помоли. Нищо повече. Да, наистина не му е мястото в точно такъв постинг, но просто така се случи. Не е прецедент. :) Разбира се, най-забавно ми беше това за "блоговия хитрец", който уж съм бил. Честно казано, никога не съм се имал за хитрец - не само блогов, ами изобщо какъвто и да е.
Аз съм като Саади - един объркан анимационен герой. :)

Поздрави!
цитирай
25. mush - "Всичко, което се поства тук и е обсъждано в Социалната мрежа Фейсбук е банално."
02.02.2014 14:01
"Всичко, което се поства тук и е обсъждано в Социалната мрежа Фейсбук е банално."
Аз пък си мислех, че хубавите клипове, статии... и тн. се постват в различни сайтове, защото не можем едновременно да четем и на едно и не другото място...Или пък можем, незнам. Аз лично не съм го видяла този клип във Фейсбук, може би не чета толкова много какво постват там...Право на всички е да споделят информация, където смятат че ще бъде оценена, пък ако не, здраве да е!Но човек често греши :)
цитирай
26. axlaxl - Офф стига! :D
02.02.2014 15:39
Офф стига! :D
цитирай
27. blackpredator - чак сега изгледах клипа
02.02.2014 16:44
не ми хареса
кичозно е
платното, четката, мазалото, колорита, не могат да се заменят с нищо
иначе епигони на библейски сцени и шугърбейби сюжети, у нета богдал

алке, алке, не само не е самотен, но и пълнокрАвен...
цитирай
28. christof - Хищник,
02.02.2014 18:27
не можеш да отречеш, че е интересно хрумване. Вярно, ония декапитации към шестата минута идват в повече, но като цяло, на мен ми хареса.

А това, че си пълнокрАвен, означава, че имаш ферма пълна с крави, нали така? :-)
цитирай
29. blackpredator - Абе не знам
03.02.2014 21:42
Някакси анимацията обърква представите ми за живопис.

Не е обор, отбор...
Племенна работа...;)
цитирай
30. alidora - :)
05.02.2014 13:45
Абсолютен пир за душата. Чувствам я толкова нахранена с този клип, че чак преситена /душата ми/. Страшно красиво е и красиво страшно е.
Благодаря ти.
цитирай
31. sofisofi - ===Браво!
06.02.2014 09:11
Поздравления, за поста ,а клипът е направо нереален,чак да не повярваш ,че всичко това е създадено от човек...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: christof
Категория: Забавление
Прочетен: 794466
Постинги: 130
Коментари: 2502
Гласове: 3898
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930