Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2016 21:17 - Монолог на стария авджия
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 2842 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



 

Обичай тихичко без гюрултия,
в градината играй си със децата

и без целувки, че е на беднотия,

а ако врещиш хвани гората...

 
И знам, че от всичко най ти отива:

парцала да държиш в ръката.

И манджата топли!  Да не изстива,

дорде от яд въртиш метлата.

 
Га спя, внимавай да се не събудя,

че чехъла лети като ракета

и после хич няма да се чудя

защо накриво ми е пак каскета.

 
Ще сипваш вече от старата ракия,

в салатата не ща зале, нарежи домати.

Побързай де, че стана икиндия

и подпри масата да се не клати.



 



Тагове:   смях,   любов,   авджия,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zlatkostanoev - :-)
29.08.2016 08:37
С чувство за хумор денят/ светът/ е по-лесен. Поздрави!
цитирай
2. krassko - Благодаря :)
29.08.2016 09:31
Предизвикаха ме, а после направо ме разбиха с отговора.
С радост трябва да призная, че има дами които добре въртят метлата и парцала,
а с перо в ръка са възхитителни.
Ето го и отговора:

cveti68 написа:

Я не ми се пеняви,
да не хвана пак метлата,
вместо двора да мета,
ще ти орося главата.

Беднотията ни, драги,
не се поражда от целувки,
а от твойте мацки млади,
дето черпиш ги с нощувки.

То парцала ми отива,
щото все съм си красива,
но със мъж без перспектива,
ставам лоша и вреслива.

За спането, пък си знам,
че не трябва да те будя,
да не станеш пак за срам,
и нахалост да се трудя.

То, ракията юнако,
не помага за либидо,
чехъла за теб е драко,
че ще спиш отвит на ридо.

Ха, да видя аз сега,
кой се прави тук на мъж,
що под масата стоиш,
я точилката подръж (за авторитет де)


цитирай
3. vesever - Много забавно е, Краси! Посмях се ...
29.08.2016 11:34
Много забавно е, Краси!
Посмях се и аз.
Макар че борбата между половете сама по себе си не е никак забавно нещо, а си е плачевно направо....
Но, ето така стават нещата - с усмивка на уста :)
Поздрави!
цитирай
4. krassko - Наистина се забавляваме :)
29.08.2016 12:01
И при тебе е забавно, а борбата не е за нас.
Поздрави!
цитирай
5. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=6lAKlYTQVKY
29.08.2016 12:19
Дам, и моята борба приключи, сега ми остава...да танцувам :))
Ето и за вас, танцувален поздрав.
Защото всяка уважаваща себе си Дама, след като захвърли парцала, иска да потанцува. Гледай добре да разучиш стъпките, ако трябва помощ, викай, ще помагам.
А някои танцуваме и с парцала, ала това е друга история, някой ден ще покажа и много ще се смеете, обещавам!

цитирай
6. krassko - За мен борбата ще приключи в края на седмицата
29.08.2016 12:50
Ако ми оправят компютъра...
цитирай
7. vesever - Е, всеки с борбите си. . . Дано твоята ...
29.08.2016 14:06
Е, всеки с борбите си...
Дано твоята да е успешна. Пожелавам ти го :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2217774
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930