Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2016 23:52 - Бисквитки, бисквитки...
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 2751 Коментари: 20 Гласове:
14

Последна промяна: 21.10.2016 00:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





image




 

       ... Взема си трета бисквитка,
   а телефонът продължаваше да звъни...

  И докато я потапяше в млякото си мислеше,
  че мъжете са като бисквитките - опитваш,
  но колкото и да е вкусна - вземаш следващата...

    Животът наистина е прекрасен...

 

 

 

 






Тагове:   разказ,   картинка,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Е-е-е, ти ме разби, Краси! Сут...
21.10.2016 00:06
Е-е-е, ти ме разби, Краси!
Сутринта Катя, после Дани, сега ти...с тези бисквитки, а аз как обичам бисквитки с мляко и шоколад, )) Картинката е много апетитна!
Ще ги сънувам, особено както забравям да се храня през деня...
Но утре ше наваксам, това ще закусвам. Цяла опаковка бисквитки!
И ако ме удари музата, ще се включа и аз в офанзивата...ще изпраскам едно есе по темата, знам ли!
Хрумна ми, че наистина можем да си поставяме такива предизвикателства по дадена тема и който иска, да пише. Всъщност хрумката е на Катя, но можем да я превърнем в нещо регулярно, който иска да се включва. Аз днес не успях да реагирам навреме.
Лека :)
цитирай
2. vesever - П. П. Вече имало такова предложе...
21.10.2016 00:15
П. П. Вече имало такова предложение, за разказ по картинка, от друг колега от блога, но аз не съм обърнала внимание и чак сега разбирам как е започнало всичко. Нищо де, по-добре късно, отколкото никога...
цитирай
3. anin - Ех,
21.10.2016 07:40
Ех, тия бисквитки бее!
цитирай
4. troia - Ееее,
21.10.2016 09:22
браво на теб! Ти ме разби. Толкова кратко и аз не съм писала. Напомня ми на епилог.
Наистина финалът е отворен. Той винаги е така докато сме живи.:)
Хубав ден!
цитирай
5. krassko - Вземи си бисквитка :)
21.10.2016 09:26
vesever написа:
Е-е-е, ти ме разби, Краси!
Сутринта Катя, после Дани, сега ти...с тези бисквитки, а аз как обичам бисквитки с мляко и шоколад, )) Картинката е много апетитна!
Ще ги сънувам, особено както забравям да се храня през деня...
Но утре ше наваксам, това ще закусвам. Цяла опаковка бисквитки!
И ако ме удари музата, ще се включа и аз в офанзивата...ще изпраскам едно есе по темата, знам ли!
Хрумна ми, че наистина можем да си поставяме такива предизвикателства по дадена тема и който иска, да пише. Всъщност хрумката е на Катя, но можем да я превърнем в нещо регулярно, който иска да се включва. Аз днес не успях да реагирам навреме.
Лека :)

Има време срока е две седмици.
цитирай
6. krassko - Стана забавление
21.10.2016 09:29
vesever написа:
П. П. Вече имало такова предложение, за разказ по картинка, от друг колега от блога, но аз не съм обърнала внимание и чак сега разбирам как е започнало всичко. Нищо де, по-добре късно, отколкото никога...

Преди години съм писал разказчета по поръчка на съблогъри, но по картинка не бях писал.
цитирай
7. krassko - Бисквитките винаги ще ги има :)
21.10.2016 09:38
anin написа:
Ех, тия бисквитки бее!

Но като гледам как се целуват на пейката при теб си мисля че вече светът е друг и сега го правят в джакузито :)
цитирай
8. krassko - Нормално разказче си е, нищо че е кратко.
21.10.2016 09:44
troia написа:
браво на теб! Ти ме разби. Толкова кратко и аз не съм писала. Напомня ми на епилог.
Наистина финалът е отворен. Той винаги е така докато сме живи.:)
Хубав ден!

Бисквитка, телефон и мъже, много...
Но най забавно ми е как млякото капе от бисквитката: Кап... Кап ... Кап...
И на всяка капка - любовник...
цитирай
9. vesever - Ами, две седмици! Аз казах, още тази ...
21.10.2016 09:48
Ами, две седмици! Аз казах, още тази сутрин хапвам бисквитки на воля, няма само да ме дразните :))
Много ме радва повече хора да творят!
Преди време имаше идея за приказка. Писахме приказка в блога, няколко човека. Всеки пише една част, казва кой от екипа да продължи, и така написахме няколко части. Обаче не се стигна до края на приказката..
цитирай
10. vesever - Относно бисквитките и мъжете, ще ...
21.10.2016 09:53
Относно бисквитките и мъжете, ще споделя накратко своята позиция.
Смятам, че уважаващата себе си жена знае какво търси и не спира, докато не го намери.
В този смисъл, може да хапва бисквитки, да опитва една, като не й хареса, опитва друга, но намери ли своята "бисквитка", се успокоява душата й и другите бисквитки вече не са й апетитни, наслаждава се на своята.
цитирай
11. krassko - Лесно е да се каже, но е трудно за изпълнение - все пак трябват двама души...:)
21.10.2016 20:33
vesever написа:
Относно бисквитките и мъжете, ще споделя накратко своята позиция.
Смятам, че уважаващата себе си жена знае какво търси и не спира, докато не го намери.
В този смисъл, може да хапва бисквитки, да опитва една, като не й хареса, опитва друга, но намери ли своята "бисквитка", се успокоява душата й и другите бисквитки вече не са й апетитни, наслаждава се на своята.

А винаги има опасност от пристрастяване.
И да не забравяме разликата в поколенията. 21 век... Въпреки че това което искат жените не се е променило особено през последните 100 или 10 години. Но начините са различни.
цитирай
12. vesever - Не знам какво друго могат да истат ...
22.10.2016 10:16
Не знам какво друго могат да истат жените, освен любов, както и мъжете.
Всеки носи душа и всеки търси любовта.
Намери ли я, става чуден Рай света.
:)
цитирай
13. mariniki - хубаво е...
22.10.2016 18:58
някак стоплящо, обично... поздравления, Краско..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2217957
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930