Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2016 16:35 - Сълзи с мляко
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 2448 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 24.10.2016 17:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image





Петък вечер. Пет без пет и телефонът звъни.

В петък вечер и баща ми /Бог да го прости/ да звъни ще му кажа:

-"Тате, полежи до понеделник!.."

Беше Мирослава. Помощничката ми. Бях я уволнил преди три месеца, защото вечно закъсняваше, а Кмета каза:"Тя, или ти. Избирай!" 

Седеше на масичката  пред кафето  с чаша мляко и кутия бисквити.

Все това пиеше - мляко с какао.  За кожата на лицето...

- Здравей, как си? И сълзите потекоха...

- Пламен ме изгони. - Пламен беше редактор на заводска многотиражка и приятел от години.  След промените стана главен редактор на вестник „Чук – чук”.

-Мислих, мислих, но няма на кого да се обадя...

- А аз какво...?

- Докараха ми нещата. Не мога да сглобя креватчето на Ники. – Знаех,че има гарсониера в блока до пощата. Ники беше детето - на две години.

- Не можа ли поне да кажеш да взема някакви инструменти.

Беше навела глава над чашата с мляко и държеше  бисквитка,
а сълзите капеха в чашата.
Огромни черни капки от грим и сенки...

Седяхме в хола с чаша мляко в ръка. Креватчето беше сглобено, датето нахранено вече спеше. Така и не разбрах защо креватчето е двуетажно.  Отворената кутия с бисквити беше на средата на масата. Исках да си тръгвам и просто от любезност попитах:

- И как ще се справяш сега?..

Мирослава избухна, крещеше:

- Вместо да ме награбиш, ме питаш как ще се справям? 
Как ще се справям? Как ще се справям?
И сълзите потекоха...
Прегърнах я. Не можех да я оставя така...
 






Тагове:   мляко,   сълзи,   бисквити,


Гласувай:
11



1. troia - Красско,
24.10.2016 16:48
така ме разсмя с този финал. Направо е шокиращ!:))
Много ми хареса!
цитирай
2. krassko - Нали ти го обещах. :)
24.10.2016 16:59
troia написа:
така ме разсмя с този финал. Направо е шокиращ!:))
Много ми хареса!

Защо финала да е шокиращ. Сама жена с дете. Кой ще се грижи за детето?
Съвсем нормална женска реакция. Някой биха го нарекли пресметливост, но в такава ситуация няма място за сметки. Няма време за сметки. Сутринта е на работа, а преди работа я чака любовника и някой трябва да заведе детето на градина. Напоследък никой не ме разбира и затова обяснявам всичко така подробно.
А ти си любопитка и ако искаш продължение само кажи.:)
Умрем да пишем кратки разкази... хи хи хи
цитирай
3. anin - Краско,
24.10.2016 17:03
По действителен случай ли е разказа? :)
цитирай
4. krassko - Ани, веднъж вече ме пита:"Това жена ти ли е?"
24.10.2016 18:03
anin написа:
По действителен случай ли е разказа? :)

И сега пак питаш? В нета в рамките на добрия тон не се пита.
Можеш да си дружиш с някого с години и само когато той поиска може да сподели нещо. Но никога не се пита. Винаги спазвам този принцип и затова имам много добри приятелки.
А по действителен случай ли е разказа - прочети го пак, помисли и ще си отговориш сама :)

ПП. А нищо не казваш за снимката. Два часа търсих подходящия клип. Шрифт, цвят на текста, това не са маловажни неща. И след целия този труд питаш действителен случай ли е.
Любопитка. Ти да не ревнуваш ? Шегувам се.:)
Тук нали се забавляваме
цитирай
5. anin - Уауу,
24.10.2016 18:32
Краси, спокойно, не ревнувам, и няма да питам лични неща, обещавам! ;))
Просто разказа ти звучи много истински, а такъв ефект се постига или защото умееш мн. добре да пишеш или защото си  е истинка случка...но както и да е... :)
п.п.
Постинга е много добре оформен, поздравления!
цитирай
6. troia - Красско,
24.10.2016 20:43
много ме изненада краят, защото аз никога не бих постъпила по този начин. Е, сигурно има и такива жени, защото всички сме различни.
Точно затова ми е забавно и интересно! Много хубаво и реалистично си го написал!
Давай продължението докато Ани не го написала!:))
цитирай
7. krassko - Продълженията са много...затруднен съм.
24.10.2016 21:36
troia написа:
много ме изненада краят, защото аз никога не бих постъпила по този начин. Е, сигурно има и такива жени, защото всички сме различни.
Точно затова ми е забавно и интересно! Много хубаво и реалистично си го написал!
Давай продължението докато Ани не го написала!:))

Може би ще се върна малко назад в историята...Виждам, че ти стана интересно, защото ти никога не би постъпила така. И може би затова си струва да напиша още няколко разказчета със същите герои. Предполагам, че всеки път ще се смееш и ще повтаряш същото - аз не бих постъпила така.:)
Но хората са различни и постъпват по различен начин дори в еднакви ситуации.

цитирай
8. krassko - Ани, не си чела мои разкази... някои звучат като истински истории.
24.10.2016 21:41
anin написа:
Краси, спокойно, не ревнувам, и няма да питам лични неща, обещавам! ;))
Просто разказа ти звучи много истински, а такъв ефект се постига или защото умееш мн. добре да пишеш или защото си  е истинска случка...но както и да е... :)
п.п.
Постинга е много добре оформен, поздравления!


Благодаря за поздравленията - изпросих си ги:)


цитирай
9. vesever - Да, наистина финалът е неочакван. ...
25.10.2016 09:29
Да, наистина финалът е неочакван.
Обикновено жените повече имат нужда да поговорят с човека до тях, да го усетят душевно близък, и награбването идва по-късно, а тази дама е много бърза, или героят й е близък )))
Поздрави, Краси!
Хайде сега да допълним темата, ако има желаещи - романтична вечеря. Доста кафе и мляко пихме, бисквитки хапвахме, сега и по-съществено меню да включим?

цитирай
10. mihala - Поздрав за недосетливите или. . . ...
25.10.2016 15:18
Поздрав за недосетливите или за бай раданчо ...ха,ха,ха...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208390
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031