Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2018 14:46 - Последният избранник*
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 1574 Коментари: 5 Гласове:
9

Последна промяна: 11.06.2018 15:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                              image

 
          Тя беше най-красивата и най-самотната принцеса на света. Баща и загинал в битка с триглавия змей, а майка и се споминала година след това. Отгледала я баба ѝ, за която хората се страхували дори да говорят, защото всички знаели, че нощем по пълнолуние тя лети с прилепите и на звездното небе виждали само сянката ѝ.


image


            Годините минавали и разказите за омайните зелени очи и дългите руси коси били стигнали и до най-далечното царство. Женихите пристигали всеки месец, тя ги посрещала по пълнолуние, приемала даровете им и ги отпращала в беседката да чакат изгрева на Луната.


                                image



            Който успеел да я намери и целуне преди да се покажат първите лъчи на Слънцето щял да бъде новият крал и баща на децата ѝ. Месеците минавали, след тях се изнизвали и годините и всички си тръгвали без дори да я зърнат. Горките нямало от къде да знаят какво е научила от баба си и как по пълнолуние се превръща в безплътен дух и невидима  лети между звездите. 


image


            Но през последните месеци всяка нощ я преследвал един и същ сън. Виждала  го, знаела че той е Избраният, а той мълчаливо се обръщал и гордо си тръгвал.



                   image




И когато наистина дошъл и оставил даровете в  краката ѝ без да каже и дума, и тръгнал по алеята към беседката, в този миг Луната се показала и тя полетяла след  него. 




     image


      Разказват че са живяли щастливо до старини, имали син и две красиви дъщери, но никога не разказвали за първата си целувка. 




       http://troia.blog.bg/hobi/poslednata-izbranica.

 



Тагове:   Луна,   принцеса,   принц,   troia,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Здравей!
11.06.2018 16:26
Прекрасна приказка, а илюстрациите ти са много подходящи и красиви. Като малък филм е.:)
Радвам се, че съм ти дала идея да я напишеш.
Благодаря ти, Краско.
Ще ме надминеш в приказките, eй...:)))
цитирай
2. krassko - А аз ти благодаря за идеята, troia :)
11.06.2018 16:55
И как мога да те надмина като преразказвам твоите приказки.
Само сменям героите за да има приказка и за двамата...
А колкото до картините - първо избрах тях, а после беше много лесно -
просто приказка по картинки:)
цитирай
3. lexparsy - Много ми хареса приказката
12.06.2018 13:56
Умикална е защото такива приказки в които намирането на принца и принцесата са просто естественото им търсене и без епични битки, дракони и врагове на кралството, които така харесваме, че даже им подражаваме...
За това героите не разказват, пък и никой не ги помни :-)))
цитирай
4. krassko - Благодаря, Лекси!
12.06.2018 20:03
Особено ценя мнението ти, защото имаш нетрадиционен поглед на нещата.
цитирай
5. vesever - Краси, аз съм пропуснала. . . . Много ...
14.06.2018 11:05
Краси, аз съм пропуснала....
Много ми хареса, и илюстрациите също, ама и двамата с Кати сте уникални да пишете кратки разкази и да подбирате добри илюстрации...
Ще вземете и мен да ме вдъхновите да напиша нещо....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208800
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031