Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2019 21:55 - Винаги казвай: "Обичам те!"
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 13897 Коментари: 9 Гласове:
12

Последна промяна: 27.01.2019 22:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                    Когато я целуна за пръв път тя го погледна щастливо и каза:"Обичам те"...
И той казваше, че я обича, често ѝ го повтаряше като гледаше настрани, а накрая нацелува наред и приятелките и... 


image




                      Когато за пръв път правиха секс тя го погледна щастливо и каза:"Обичам те!". Но той се облече набързо и завинаги изчезна от живота ѝ. И все пак чувството остана: не беше тъга, нито разочарование, но беше приятен спомен в трудни моменти...


image
 

                    Когато се омъжи цялата гореше от щастие и непрекъснато повтаряше:"Обичам те, обичам те..." Но на него не му се слушаше, отиде с приятелите си в кръчмата и така "се налюска" както с години след това майка ѝ повтаряше, че приятелите му го донесоха в несвяст в къщи...


                                 image

                    Когато им се роди син и той за пръв път го взема на ръце тя пак  му каза:"Обичам те!"  А той беше толкова горд, че има син и така се напи с приятелите си, че накрая дори се напика. "Напика се, напика се!" повтаряше майка ѝ и никога не каза добра дума за него.


                                image

  Годините минаваха, приятелите му един по един останаха сами. Жените им  си намираха някой който не стои цял ден и цяла нощ в кръчмата. И започнаха да му завиждат. Твоята още ли ти казва всеки ден :"Обичам те?"...

                                image
 
                    Тогава разбра, че има нещо, което те нямат и никога не са имали. Повече не стъпи в кръчмата.  Често срещаше приятелите си и те като ги видеха с жена му да вървят хванали за ръце малкия, щастливи да вървят по улицата, или в парка, едни поздравяваха отдалеч, а други отминаваха с наведена глава... 


                               image

                     А тя и днес казва:" Обичам те!"  









Тагове:   обичам те,   винаги,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emocionalnost - Браво!
27.01.2019 22:06
Най- хубавото послание към вселената е :" Обичам те"... И тя го препраща на всички отворени сърца.
Поздрави с пожелание за много сбъднати мечти!
цитирай
2. krassko - Благодаря за пожеланията...:)
27.01.2019 22:26
И аз мисля като теб :)
цитирай
3. ard - Здравей krassko
27.01.2019 23:19
Снимка номер две и снимка номер четири много ми допаднаха, съвсем естетически разбира се, личи си, че това са модели, а не спонтанни снимки.

Разказчето така онагледено е също приятно за четене, без снимки нямаше да има същия ефект.

Дали любовта може да победи пиянството - не зная, но се надявам, че някъде някога това се е случило, иначе би била една тъжна приказка.

Поздрави!
цитирай
4. krassko - Радвам се че си харесала историята:)
28.01.2019 09:14
Доста се старах да намеря подходящи снимки, те наистина добре онагледяват историята.
Често виждам името на сина им в титрите на телевизионни предавания и се радвам че всички са щастливи.
Винаги съм вярвал, че любовта може да прави чудеса.

Поздрави!

цитирай
5. vesever - И на мен ми хареса разказът. Добре, ...
28.01.2019 11:26
И на мен ми хареса разказът.
Добре, че се е осмислил навреме героят. Някои не се осмислят.
Но когато всичко завършва добре, е хубаво!
Поздрави, Краси!
цитирай
6. krassko - Весе, сигурен съм че ти е харесал:)
28.01.2019 16:59
Нали ти бях обещал в този разказ да има много любов с щастлив край.
Постарах се товва да е обратното на "Никога не казвай: Обичам те" на Кати.
Просто заглавието ме предизвика:)
Поздрави!
цитирай
7. vesever - Усетих аз, с Кати правите много д...
28.01.2019 19:04
Усетих аз, с Кати правите много добри тандеми.
Хубаво е да има вдъхновение, и аз се радвам!
Пък Любов има ли, какво друго да иска човек!
Лека, Краси!
цитирай
8. troia - Привет, Краско!
28.01.2019 20:10
Спазил си посланието, че думите "Обичам те" на се казват на всеки и са силни като магия. Ето и твоят герой накрая попада в тяхна власт и преоткрива семейството си.:)
Написал си една красива житейска приказка, която е напълно възможна за разлика от моята.
Приятно ме изненада, защото е нещо различно, а и много ми хареса. Така със снимките е идеално.:)
Поздрави и приятна вечер!

цитирай
9. krassko - Благодаря, Кати!
28.01.2019 21:18
Твоите приказки са много вдъхновяващи.
Колкото повече ги чета, толкова повече нови неща виждам в тях.
И със снимките имах късмет, трудно се намират подходящи.
Стискай палци да имам късмет с това разказче;)
Поздрави и приятна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208377
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031