Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2019 09:07 - Плесницата
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 3432 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 14.02.2019 12:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image




              Стояха на терасата  с чаши в ръце. Той разказваше нещо за звездите, тя се беше сгушила в него и го гледаше влюбено. Когато я целуна и ѝ каза:"Обичам те!", тя също го целуна и каза:"Обичам те!" - и най-после събрала сили продължи:          
               - Скъпи, от три месеца искам да ти кажа, но ти все нямаш време и днес на "Св. Валентин" реших най-после да  ти кажа:"Бременна съм."            
              За миг и се стори, че очите му светят в тъмното и вижда гневните пламъци в тях. Гласът му идваше някъде от далеч:            
               - Не! Не си! Говорили сме за това толкова пъти. Това си е твой проблем! Това си е твой проблем...            
               Тя отстъпи на крачка от него, чувстваше  как някаква огрома сила я изпълва, надига се и без да мисли го удари през лицето. Плесницата изплющя като гръмотевица, той отстъпи назад и полетя надолу през ниския парапет. Някак си успя да се хване с една ръка, другата се мяташе безмислено във въздуха и крещеше:          
                 - Помогни ми!  Помогни ми!            
                 А тя гледаше  как пръстите се разтварят един след друг и парапета се изплъзва от тях и повтаряше тихо:            
                  - Това си е твой проблем.... Това си е твой проблем...    











Тагове:   целувка,   плесница,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Заради такива хора - страда държавата
14.02.2019 10:04
та те очакват дете, това е общ проблем, сегашният ми мъж беше даже и разочарован, че не съм бременна, а и мисля че ако не иска нейното дете НЕ я обича истински! Като малка мислех, че мъжът ми само ще ми крещи и ще ходи при другото момиче. - оказа се че точно той просто не ме е обичал и си продължих живота!
цитирай
2. troia - Здравей,
14.02.2019 10:33
ужасно е.:)))) В най-добрия смисъл. Как можа да го убиеш?!
Всъщност жените и мъжете понякога сме ужасни. Така си го напислал, че да се чудя да се смея ли или да ми е криво.:)
Много ми хареса!
цитирай
3. vesever - Леле, Краси, на св. Валентин. . . ...
14.02.2019 10:35
Леле, Краси, на св. Валентин...страшна развръзка!
А така хубаво почна всичко, не очаквах такъв развой на събитията.
И сама ще си гледа детенцето твоята героиня...има много такива жени, жалкото е, че има и такива мъже, безотговорни.
Поздрави и честит празник.
Ние по обяд ще празнуваме със съселяните ми в селския ресторант )))
цитирай
4. troia - Краско,
02.03.2019 12:30
честита Баба Марта!
Да си бял, румен, засмян и здрав през цялата година!:)
Пожелавам ти Музата никога да не те напуска и да пишеш много любовни стихове и разказчета!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208230
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031