Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2009 09:11 - Бикините на моята любима
Автор: krassko Категория: Поезия   
Прочетен: 2827 Коментари: 13 Гласове:
1

Последна промяна: 15.05.2016 14:54







    Специален поздрав  за  igi




   Бикините на моята любима ,

   прекрасни са когато мине

   по плажа сутрин на морето

   и ударите на сърцето

   в такт с бедрата се поклащат ,

   ръцете  за кръстчето  я  хващат

   за първата целувка за деня,

   и галят  устните  като вода ,

   а мъжете след нея се обръщат

   и погледите алчно я прегръщат

   но не живее в мене ревността

   защото с идването на нощта

   на рамото ми тя заспива

   от стихове и ласки уморена

   за да се събуди вдъхновена

   любовта си отново да разкрива

   с нежност и страст на самодива ,

   а после пак бикините облича

   погледите на мъжете да привлича .

 





Тагове:   бикини,   любима,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - dobro utro. . . tova za men li be6e. . ...
23.07.2009 09:26
dobro utro...tova za men li be6e..ne sam aanonimna... vikai mii igi...... haresa mi mnogo banskiq... da ti kaja 4estno ..tazi godina probvah to4no takav ... samo 4e po lilavee6t... , no mnogo mi se razlivaha gardite ..i si vzemah po pribran i v 4eren cvqt....no sam mnogo dovolna ot nego... stih4eto ti e 4udesno.., ama da se obra6tat sled men majete...ostavi tazi rabota... vij dqdkovcite moje i da se zaglejdat.... nqma lo6o.... vesel 4ovek si, vesel ..i tova mi haresva....
цитирай
2. анонимен - sega moje6 li da mi obqsni6 za6to mi ...
23.07.2009 09:37
sega moje6 li da mi obqsni6 za6to mi izografisa imeto na parva stranica
цитирай
3. krassko - 1. анонимен - dobro utro igi :)
23.07.2009 09:46
Друго е като си имаш име... ;)
И специален поздрав със стихче си имаш :)
А за мъжа няма по приятно нещо от това да заглеждат жената с която е. . .
цитирай
4. krassko - 2. анонимен - Не е на първа първа страница...:)
23.07.2009 09:52
Но ако кажеш ще го скрия веднага... съжелявам ако съм сбъркал нещо... :(
цитирай
5. анонимен - ne ne si sbarkal. . . az ne se sramuvam ...
23.07.2009 10:09
ne ne si sbarkal... az ne se sramuvam ot imeto si..igi..idva ot iglika..prosto se maitapq....v edno oba4e si idealno prav...majat naistina se goredee kogato jenata do nego e dobre izglrjda6ta i se zaglejdat po neq, ne kazvam ..nqkoq nezemna krasavica..ili seksi dama.... a prosto edna dobre izglejda6ta jena, koqto da izla4va 4ar, usmivka, samo4uvstvie, intelekt..... da ti kaja 4estno .. v realniq jivot i az se opitvam da izglejdam dobre, neznam dali uspqvam.., no vse pak polagam nqkakvi usiliq..nooooo 6te ti kaja az s kakvo se goredeq...pove4e s barziq si um ..i ostar i direkten ezik...otkolkoto s van6nostta si...... naskoro mi se slu4i da se zapoznaq s edin priqtel na moq maj, slave6t se s neotrazimiq si 4ar sred jenite i dobro krasnore4ie.... vqrvai mi... srazih go... be6e prosto o4arovan ot men.. stanahme dobri poznati...i sega kato se vidim ..4esto sporim po dadeni temi...mom4eto e ergen4e..i si tarsi savsem seriozno jena za semeistvo..i napalno go razbiram , za6to nito edna ne moje da pokrie kriteriite mu....povqrvai mi.... v dne6no vreme e trudno da nameri6 sa4etanie na krasota i intelekt, vsotdainost i nejnost.... ve4e razbiram .. za6to mnogo maje i jeni s po visoki iziskvaniq ostavat samotnici za cql jivot.......4ove4e.. bih iskala da ob6tuvam po li4no s teb. za6toto mi haresva tvoqta zabavnost.., no moga samo i edinstveno 4rez po6tata si.. ne sam registrirana tuk... ako iska6 6te ti q napi6a ..no ne q puskai tuk...
цитирай
6. krassko - 5. анонимен - Оказа се че си доста известна... :)))
23.07.2009 10:40
И те видях при доста приятели както и при някой които не са ми приятели ....;)

Ти да не се обиди. Просто се пошегувах...:)
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Хареса ми стихотворението, но
23.07.2009 11:50
банският и силикона не, моят бански е по-хубав, иначе момичето си го бива. Поздрави, съвсем е морско.
цитирай
8. krassko - 7. kasnaprolet9999 - Банския и на мен не ми харесва :(
23.07.2009 13:11
А силикона съвсем... Не става за Муза и ще я сменя...
цитирай
9. анонимен - pozna. . naistina se obidih. . . az ...
23.07.2009 13:19
pozna..naistina se obidih... az vlizam vseki den v tozi sait i si 4eta i si komentiram..ne kriq nito imeto si, nito godinite si, nito semeinoto si polojenie, nito tova 4e imam deca..i drugi pat sam kazvala...tova si e moqt jivot i ne vijdam za6to trqbva da se kriq.. daaaaaaaa ima nqkolko du6i koito 4eta s interes...ediniqt be6e stef,no az go obidih i toi ne moja da mi prosti..4eta enitas , eremiq, karanda6, teb,romanov..ima nqkoi koito se poqvqvat posle iz4ezvat...apolon mi e interesn sas svoqta mra4nost i nepukizam... ne vijdam ni6to lo6o v tova... za men tova e edno virtualno ob6tuvane..... mislq 4e ti kazah 4e ot neta sam se sre6tala samo s edin maj.., noo za jalost toi izbqga ot men...tova e..i zapomni ne6to ot men... az sam jena , koqto ne se sramuva nito ot minaloto si., nito ot jivota koito vodq sega....igi
цитирай
10. krassko - 7. kasnaprolet9999 - Този ще ти хареса... :))
23.07.2009 13:47
цитирай
11. krassko - 9. анонимен - Съжелявам, не съм искал да те обидя...
23.07.2009 13:57
Погледнах къде четеш и коментираш и не виждам нищо лошо в това...
Приемам хората такива каквито са ... А ти си забавна и оригинална...
цитирай
12. анонимен - ne vijdam ni6to lo6o v tova 4e 4eta i ...
23.07.2009 14:12
ne vijdam ni6to lo6o v tova 4e 4eta i drugi hora...ima nqkoi koito pi6at mnogo interesno.. a i imam dostat4no vreme za da 4eta dosta postingi..neznam do kakva stepen sam ti zabavna i originalna..tuk mislq , 4e vav virtuala ne moje da se useti tova..., nooooooooo povqrvai mi v realniq jivot naistina ne se sku4ae s men.... dnes moq maj..pak be6e stresiran ot edin zadaden mu vapros.... zna4i... sre6ta poznat , koito ne me e vijdal s godini..i ne moja da me poznae ..i pita moq maj... ama savsem direktno i to pred men...izvinqvai ceco, tova lubovnicata ti li e... auuuuuuuuuuuu moq maj vze da se 4ervi i poti ot neudobniq vapros... na men mi stana sme6no ot prostotiqta na horata... a kaji mi sega...moje li da zadade6 takav netakti4en vapros.... ami kato ne e mogal da me poznae... da si zamal4i..ili nasame da pita moq maj...az koq sam... ama toooooooo prostotiqta po horata hodi... ta misalta mi e... az sam palna s iznrnadi..prosto neznae6 ..ot kade 6te ti doide...
цитирай
13. krassko - 12. анонимен - А кой казва, че е лошо да четеш и други ...
23.07.2009 14:33
Щом имаш време за четене, какво по хубаво от това
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2217526
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930