Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2018 20:28 - Есенни ХайКомайки
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1932 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 16.10.2018 12:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Прозореца на зима ми мирише,
а чашата на летен чай,
камината..., на пролетната пепел.

***

Пих лятно вино с цвят на есен,
и зимно пих с нюанси на кръвта.
С цвят на пролетен коктейл... пих мисли!

***

С грешни думи като есен,
присмехулва мойто лято,
шепота на зимен огън.

image


-----------------------
   ПоеСричко съм…
   Опитах се и аз да се хайкам, ама не мога да го вържа в схема Он 5-7-5 и дзънкащо, и хайково китайски, ама комай ма разбрахте…
   Той Лекс добре ги имитира… че и не спира да импровизира и жестикулира … ама не му се разбира… докат" не се сконфуцианствам с едно малко, и в безкрайността се взирам… и я поетирам... Аха... туй това тъй 
било хайку... чак сега съзирам!




Гласувай:
9



1. missana - Харесаха ми тези твои тристишия, Лекс.
16.10.2018 00:42
Жалко, че между читателите отсътва Иван Методиев. Убеден съм, че и на него щяха да се харесат!
цитирай
2. lexparsy - Радвам се че ти харесва краткосмислието Младен
16.10.2018 09:24
missana написа:
Харесаха ми тези твои тристишия, Лекс.
Жалко, че между читателите отсъства Иван Методиев. Убеден съм, че и на него щяха да се харесат!

Ами сигурно така са си споделяли поезия митологичните дракони :-))) А на нас толкова думи ни трябват да се обосновем… Сигурно и Иван Методиев ги е познавал, пък и ти щом си мислиш че биха му харесали моите плахи опити :-)
цитирай
3. vesever - И на мен ми хареса. Да си пожелаем ...
16.10.2018 20:28
И на мен ми хареса.
Да си пожелаем топла и уютна зима и вдъхновено очакване на новата пролет...
цитирай
4. lexparsy - Благодаря аз коментара Веси :-)
16.10.2018 20:51
vesever написа:
И на мен ми хареса.
Да си пожелаем топла и уютна зима и вдъхновено очакване на новата пролет...

   Да споделя…
   Аз за това пиша с намек за взаимната обвързаност и специфичната красота на всеки от сезоните. Недоумявам защо хората все се оплакват от Времето, и метеорологичното и „часовниковото“ :-) !?
   А сезоните са просто диханията на Земята, на която прекарваме сезона на живота си… и скоято трябва да се съобразяваме, а не Тя с нас…
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363617
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375