Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2013 19:03 - Затишие пред буря
Автор: krassko Категория: Политика   
Прочетен: 2293 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image



Така изглеждаше пред парламента към 15 часа днес.

Каква е разликата от вчера.

Полицаите вече са с оръжие.

Докарали са полицаи от провинцията /биячи/.

Ще се лее кръв.





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Няма да се лее нищо. Успокойте малко ...
28.06.2013 19:08
Няма да се лее нищо. Успокойте малко нелвите. Освен постоянно да се протестира, трябва и да се работи.
цитирай
2. krassko - Да трябва да се работи
28.06.2013 19:17
kushel написа:
Няма да се лее нищо. Успокойте малко нелвите. Освен постоянно да се протестира, трябва и да се работи.


А на полицията това и е работата да върти палките. Един вече го отнесе...

Ще видиш какво ще стане през следващите дни.
цитирай
3. анонимен - Не искам да гледам размирици по а...
28.06.2013 21:10
Не искам да гледам размирици по американски рецепти. Нагледал съм се. Искам като минат изборите нещата да утихват да се работи и живота да тече нормално. Писна ми непрекъснато да има размирици. Като искате седесарите направете си една здрава партия, спечелете изборите и управлявайте. Повярвай ми бих преглътнал дори и вас пред ДПС, но нямам избор. Разбираш ли ме. И аз не съм малоумник, просто моите представи за справедливо общество минават през левите идеи. Прекалявата! Прекалявате вече!
цитирай
4. krassko - 3. kushel -
29.06.2013 01:05
kushel написа:
Не искам да гледам размирици по американски рецепти. Нагледал съм се. Искам като минат изборите нещата да утихват да се работи и живота да тече нормално. Писна ми непрекъснато да има размирици. Като искате седесарите направете си една здрава партия, спечелете изборите и управлявайте. Повярвай ми бих преглътнал дори и вас пред ДПС, но нямам избор. Разбираш ли ме. И аз не съм малоумник, просто моите представи за справедливо общество минават през левите идеи. Прекалявата! Прекалявате вече!


Като не искаш да гледаш размирици по американска рецепта, ще се нагледаш на руската рецепта.
Кой предизвиква размириците - правителството с предизвикателните назначения.
От днес и раковата болница протестира. А утре какво ще бъде?
Но ти не си разбрал главното - от днес поемат твърд курс срещу протестиращите и в най-скоро време ще се лее кръв.

И това вече започна. Виж клипа:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eqCjZXvIoLk
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2216920
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930