Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2009 06:36 - ПОЕТИЧНИ ДУЕТИ 4
Автор: krassko Категория: Забавление   
Прочетен: 2906 Коментари: 15 Гласове:
1

Последна промяна: 21.02.2009 07:20



        idaaa      &    krassko 

       Вървя,  идааа... 

                    Вървя

                                     

        Вървя




Вървя по прашните пътеки вървя със стъпки леки вървя някъде към безкрая вървя и се чудя къде е Рая вървя, но накъде – и аз не зная. Вървя по пътищата прашни вървя и ме обземат мисли страшни вървя и в мен извират думи неизречени вървя и зная, че с теб сме обречени вървя, а в ума ми изплуват спомени вървя напред, а връщам се в дни отминали.  

 

 krassko            Идааа...  



Отдавна трябваше да си дошла,
аз все те чакам и очаквам.
Летището е пълно със светлини
и хора бързащи "нататък".

"Идаа"- ми каза ти и аз те чакам.

Дали ще дойдеш някога, не знам.
Излитат и кацат самолети,
отдавна са увяхнали цветята...
"Идааа" - Една дума ми каза ти
.

И ден и нощ те чакам...  

 

 

idaaa           krassko            

Пътуване към себе си
завръщане към реалност
гласове и спомени
зачеркната виртуалност.

Самолети кацащи и отлитащи
посоки хиляди,
безброй думи напиращи
и едно букетче цветя
с чаканите думи "Ела" ...

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. idaaa - Уау
22.01.2009 16:11
Когато започна да представяш поетичните дуети каза, че ще има изненади, но не предполагах, че ще е точно таква иненадата.
Трогната съм!
Блгодаря!
цитирай
2. bizcocho - Кога ли ще пристигне Тя краката ми ...
22.01.2009 16:55
Кога ли ще пристигне Тя
краката ми изтръпнаха от чакане
в ръцете ми букетчето цветя
разлива аромата на разплакване
летиштето присветва в неон
и шум и глъч навсякъде
а аз на своя пантеон
замръзнал съм в очакване.
цитирай
3. iliada - Хубаво се е получило!
22.01.2009 18:10
Поздравления и за двамата!:)
цитирай
4. krassko - Изненадата беше готова още тогава:)))
22.01.2009 20:52
Трябва да призная, че е голямо удоволствие изненадата кротичко да си очаква да и дойсе времето. Въобщи очакването си е голяма тръпка:)))

А ти също успя да ме изненадаш. Прогнат съм и от сърце ти благодаря. :)))
цитирай
5. krassko - bizcocho
22.01.2009 22:02
Пристигнала е :)))

На летището "Живот" -
едни пристигат - посрещат ги цветя
а други заминават - оставят ни в сълзи...
цитирай
6. krassko - iliada - Благодаря :)))
22.01.2009 22:23
Знаеш как стават тези неща понякога се получава с лекота, а понякога усилията са напразни.
цитирай
7. krassko - thesilent - Благодаря.
22.01.2009 22:32
Аплодисментите често носят тъга, защото това е краят на спектакъла. :)))
цитирай
8. krassko - thesilent - Рампата разделя света на две
23.01.2009 06:56
Това са два свята. Аплодисментите са само ехо на това което става в другия свят. Но понякога това ехо убива. Защото носи смърт.
цитирай
9. allbi - Нямаше да коментирам...
24.01.2009 07:58
Получило се е страхотно и каквото и да кяжа няма да е достатъчно, но ти с последния коментар ме ядоса :)
Краско, защо намесваш смъртта я се стегни!!!
цитирай
10. krassko - allbi -
24.01.2009 15:06
Не винаги всичко се разбира от първия път. В разказите , а много често и в коментарите има скрит смисъл, послание, или продължение на разговора с някой приятел. Има един тесен кръг от хора, с които разговарям, или посещавам блога им ежедневно и те ме разбират. Но понеже ти също си дружиш с тях ще разясня за какво става въпрос.

Преди години гледах "Хамлет" в театъра на Таганка. Във финалната сцена от челото на Висоцки започна да шурти кръв. Седях на третия ред, но всички в публиката мислехме , че това е някъкъв трик и така трябва да бъде. А се оказа че се е спукала вена на челото му от напрежение. Повече от час след края на спектакъла никой от публиката не си тръгна, стояха прави и ръкопляскаха. Понякога съдбата ни поднася неща които не очакваме и не оценяваме, но те променят живота ни...Същата нощ с Висоцки пътувахме в едно купе във влака за Талин. На гарата го чакаше Марина Влади, а Висоцки слезе от влака с една мулатка, с която пътуваше от Москва. И това беше краят на една голяма любов, на който неволно станах свидетел...Пропускам много неща, но за да е ясно всичко ще добавя само, че за да прекарат три дни заедно Марина Влади беше уредила Висоцки да се снима във френската продукция в която тя участваше, аз бях консултант на една продукция на Ленфилм и ние също имахме снимки в Талин, а мулатката седеше пред мен в салона по време на спектакъла. После ги видях на летището, но полетите за Талин бяха отменени и така се събрахме в едно купе във влака. Голямото изкуство, голямата любов и ехото което убива. Наскоро след това Висоцки почина...

Сега като знаеш всичко, може би ще разбереш и коментара ми.:)))
цитирай
11. vest0noska - Наричат се не Дуели, а Дуети!..:~)
26.01.2009 02:42
И внаги завършват - с бърза смърт.)
цитирай
12. injnina - Хм!
26.01.2009 17:47
Интересно...
Поздрави!!!
цитирай
13. krassko - vest0noska - Наричат се не Дуели, а
27.01.2009 10:09
Лъжливия вестоносец го УБИВАТ.
Но ти ще живееш. В мрак. Никога няма да видиш Светлината.
И в Тишината ще чуваш само дрънченето на оковите.
До края на дните си.
цитирай
14. krassko - injnina - Хм!
27.01.2009 10:12
Имаше и по интересни но ги изтрих.
Приятно ми беше че ме посетихте.
Поздрави!
цитирай
15. анонимен - Само ти
27.01.2009 15:32
Само ти в мен живееш още,
Само ти - спомен и мечта...

http://www.youtube.com/watch?v=J7IudA4bqe4

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2218401
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930