Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2009 13:04 - Поетите в Blog.bg 11
Автор: krassko Категория: Забавление   
Прочетен: 5354 Коментари: 18 Гласове:
2

Последна промяна: 28.01.2009 23:17



  Стихията

     allbi              



Ако сте надзъртали от ръба на кратера на вулкан, ако ви е повличала лавина
и сте имали време само да изстреляте сигналния шнур, ако сте се носили по вълните на  придошлата напролет река и само ако сте влюбени можете да се потопите в поезията и, за да  ви понесе на крилете на любовта. Поставих друга нейна снимка, за да няма място за съмнения. Да, тя е блондинка. И всеки ден посреща изгрева с възторга на шестнадесетгодишните. Защото тя е стихия. Стихията на блогбг.

        image
     Автор:  allbi


стихия  

 

Каква е моята стихия?
Каква е моята съдба?
Дали във стих да се разкрия,
или във проза да се събера? 

Магията на дните безметежни, 
и болката когато ме гори 
при листа бял отново ме довеждат 
разкривайки надежди и мечти
 

Такава аз навярно ще остана.
Такава често лоша и добра, 
но никога душата ми разбрана
не ще натрапва своята вина.

 

 

пак на криле на мисълта....

Събуди ме една надежда 
със изгрева дано се слея
и слънцето сега поглеждам
със него искам да огрея...

Да го приема във усмивка
да сгрея хиляди души
на себе си да бъда близка
да светя в чуждите очи...

И ще политне мойто тяло
пак на криле на мисълта.
Ще бъда просто нежно цяло
със ласката и любовта...

Ще бъда искрена и чиста
като росата и дъжда
и като цвете ще разлистя
за себе си една мечта...


Любов магия


Да те жадувам е награда,

а да те имам е съдба

и днес дори за теб да страдам

е жива още любовта...

 

И щом със тебе сме открили

пожара луд на две тела,

тя просто е една магия,

която слива мисълта...

 

Изпепеляващо докосване

изгарящ пламък, дим любим,

защото в нежно омагьосване

със тебе още страст делим...

 

И разстояния далечни

не могат да ни разделят...

В душата нежността приели

любовно мислите горят....

Просто в мене нахлу есента...

 

Не, не питай защо ли съм тъжна!

Просто в мене нахлу есента.

Да поплача с дъжда днес съм длъжна,

да изпратя на юг мисълта...


Съхранила горещото лято

нейде вътре във мойта душа

ще посрещна студа за телата

на скованата зима в нощта...


Със докосване нежно телата

ще успеем, аз вярвам в това,

ще дочакаме пак пролетта си

съхранили във нас любовта...



Със любов  ще те накажа! 


Няма връщане назад,

щом приех те в моя свят!
Ще си и в съня ми даже,
със любов ще те накажа!

Любовта ще е до края
и не искам и да зная
няма смисъл тук от думи
има огън по между ни !

Любовта е кръговрат
в този тъй объркан свят,
тя е моята награда
после даже да съм в ада...

Ех, любов любов награда
от съдбата ни се пада,
да я срещнеме сега
преосмисляйки свита!



http://allbi.blog.bg/
 

Вижте и клипа, който е с нейни стихове.








Тагове:   BG,   Blog,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Краскоооооо,
26.01.2009 13:26
отнесе ме като куцо пиле домат...
Стихия....:)))
ТРОГНАТА СЪМ ДА ДЪНОТО НА БЕЗДЪННАТА СИ ДУША :)))
БЛАГОДАРЯ ТИ !
цитирай
2. idaaa - :)
26.01.2009 13:41
Как обичам я тази стихия
нежна, щура, дива,
но как щях на я набия,
че искаше от тук да си отива.

цитирай
3. krassko - 1. allbi -
26.01.2009 13:50
Радвам се за тебе. А аз тендовагинит хванах докато ти изчета постингите. И две мишки прецаках. Вече ще си купувам на едро, че има едни с по над 1 000 постинга. Тежко ми и горко с тях. :))))
цитирай
4. krassko - idaaa
26.01.2009 13:57
Тя добре че си остана
да ни весели и радва,
но пък друга си отиде,
мъка ми е на душата.
цитирай
5. tini4 - :) krassko, във възторг съм!
26.01.2009 14:31
Нали си я обичам Стихията... и много се зарадвах!
Поздравления за вас двамата! :)
цитирай
6. krassko - tini4 - :) Радвай се, радвай се -:)
26.01.2009 14:39
Кога ли ще те изтипосам и тебе тука, че тогава да видиш каква всимирна радост ще настъпи. -:)
цитирай
7. krassko - bojank - Че е страхотна така си е -:)
26.01.2009 15:57
Но какъв извор, тя си е гейзер направо. Като оня в Сапарева баня. В тая енергийна криза направо топли целия блог -:)
цитирай
8. deili - Поздаравления и на двама ви
26.01.2009 17:45
Възхитена съм.Не я познавам лично,но от всичко ,което пише вярвам,че е човек с главно "Ч "
цитирай
9. krassko - deili - Благодаря
26.01.2009 17:55
Действително е страхотен човек и аз не я познавам лично , но като изчетеш 420 постинга много теща научаваш -:)
цитирай
10. kleopatrasv - Магично !
26.01.2009 17:56
Поздравления за невероятните стихове, остани си стихия Албена както в живота , таща и в блог.бг !
цитирай
11. krassko - kleopatrasv - Магично !
26.01.2009 18:06
Наистина имат магично въздействие стиховете и. Разпръсвати в блога не могат да се почувстват така, но като се подберат тематично и подредят по подходящ начин много хора са изненадани. Поздрави!
цитирай
12. krassko - thesilent - Благодаря !
26.01.2009 18:33
Действително е много естествена и непринудена.
цитирай
13. krassko - thesilent - :)
26.01.2009 19:25
Така е. -:)
цитирай
14. allbi - ИИИИИиииии,
26.01.2009 20:06
това за мен ли ?
ами....
не знаех, че съм такава...
БЛАГОДАРЯ ВИ!!!Краскоооооооооо, тенкс :)))
Сега съм длъжна да продължа, нали ?
цитирай
15. krassko - allbi - Никакво спиране.
26.01.2009 20:12
Продължаваш като Ниагарския водопад. С рими и без рими, но музика да има - искат музика и чат-пат картинки за разнообразие. Когато каквото ти е на душата. -:)
цитирай
16. allbi - пък тя
26.01.2009 20:31
душа - камбана ...:))
цитирай
17. evchet0 - Поздравления за теб Алби - ти си едно ...
26.01.2009 22:55
Поздравления за теб Алби - ти си едно от малкото хубави неща в този блог - остани си все така пълна с енергия и живот и продължавай да ни зареждаш с красота и позитивизъм:)))
цитирай
18. troha - Ярко и енергично писане!
28.01.2009 10:24
Слънчев и песенен стих! Поздравления за Алби и за Красско!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208706
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031