Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2009 23:53 - ДАЛЕЧЕ, ДАЛЕЧЕ В БЕЗКРАЯ
Автор: krassko Категория: Забавление   
Прочетен: 3820 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2016 13:53


               image 


Наближавах върха когато бурята връхлетя.  Снегът се сипеше право в лицето ми като обвинение за всички недоизречени думи. За всичко което би могло да бъде, но не е. За паузите и спестената истина. Стоеше пред мен и ги хвърляше в лицето ми. Докато вятърът ме събори в снега... Свалих раницата и очертах на снега дъното на палатката. После го изгребвах и трупах откъм наветрената страна.  След половин час бях разпънал палатката и лежах в спалния чувал.   Когато тя спи съм тих като мишка. Приготвих си кафе и дълго стоях пред екрана. Часовете се нижеха бавно и монотонно. Мислех си за нея, за първите ни дни и внезапно възникналата близост. Как светът се променяше. Моят свят. С нетърпение очаквах утрото. Първата усмивка, първото кафе. Леко забързана и делова когато тръгва за работа, но никога припряна.    

 

Когато легнах до нея тя тихичко изсумтя. Внимателно проврях ръка под главата и. Сега сумтенето се усили. Размърда се в съня си, опря гръб в гърдите ми, а после намести и стъпалата си върху краката ми и като въздъхна доволно притихна. Обичаше да и е топло. Когато дишането и се успокои затворих очи. Бурята бушува  осем дни. Когато се събудих вятърът беше утихнал. Грееше слънце. Върху снега имаше хиляди слънца, светлината режеше очите и огнено-зелените букви грееха между две сърца:” Когато се събудиш нека да съм там, до теб във ранния ти час...” 

Вървях на юг и когато стигнах пирамидката където беше погребано моето коте, тръгнах надолу. Бях по средата между Окото и Бъбрека когато чух лека въздишка. Лавината ме застигна, погълна ме и полетях. Летях в тишината към нея.
       Далече, далече в безкрая...
 



Тагове:   далече,   любов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Увлекателен разказ,
30.01.2009 09:51
не съм сигурна, че го разбрах съвсем, но има за какво
да си помисля.
цитирай
2. krassko - kasnaprolet9999 - Това е продължението на "Звездите на Кабул"
30.01.2009 10:02
И ако не ме напусне вдъхновението ще бъде един цикъл от разкази за Самотата, Тишината която крещи в душите ни и Любовта ни към хората с които сме били за миг и са останали завинаги в душите ни.
цитирай
3. yuliya2006 - ПРОСТО МЕ ПОКОРИ И СЯКАШ ТЕ ВИДЯХ ...
30.01.2009 11:00
ПРОСТО МЕ ПОКОРИ И СЯКАШ ТЕ ВИДЯХ ИСТИНСКИ БЕЗ ФАЛШ ... И БЛАГОДАРЯ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. krassko - СКЪПА ДЖУЛИ !
30.01.2009 11:16
СРЕЩИТЕ НИ СА РЕДКИ, НО ВИНАГИ СА МНОГО ВЪЛНУВАЩИ. ВЪЗХИЩАВАМ СЕ ОТ ТОВА КОЕТО ПРАВИШ И ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ МЕСЕЦИ СЕ ТРУДЯ НЕУМОРНО ТО ДА СЕ МНОЖИ В ИМЕТО НА ИЗКУСТВОТО.
цитирай
5. kleopatrasv - Удивително усещане !
30.01.2009 11:36
Невероятен синхрон с природата ! Бяла магия за щастие те е понесла там някъде далеч и събудила от временния ти сън ! Каквото и да кажа - не мога да го опиша с думи , а и те думите никога не стигат .Остават усещанията и оттенъка..
цитирай
6. krassko - kleopatrasv - И внушението за тези които могат да го почувстват.
30.01.2009 11:50
Това е един различен свят, за който винаги сме мечтали и никога не сме имали. Щастливи са тези които са се докоснали до него.
цитирай
7. compassion - Всеки има своите звездни мигове
30.01.2009 14:40
своя сън и своето събуждане....някъде.
Радвай се на звездите в твоя небосвод....
същата красота и любов е навсякъде. Умееш...деликатно... Като чувствителна мембрана поемаш нежността, усилваш я и ни я подаряваш да я усетим и ние. Благодаря ти за прекресния постинг!
цитирай
8. krassko - compassion - Благодаря ти.
30.01.2009 15:39
Думите ти ме правят щастлив, защото дори и само няколко души да разберат написаното, трудът си е струвал, защото Любовта е изкуство - изкуството всеки ден да даряваш любов, за да направиш някого щастлив.
цитирай
9. troha - Много романтика...
30.01.2009 16:24
Такива текстове не изискват мислене, а повече - чувстване. Поздрав!
цитирай
10. krassko - troha - Благодаря.
30.01.2009 16:37
Хората са различни, едни мислят, други чувстват, а трети... Първият коментар който получих беше:"И вече не правиш толкова правописни грешки". Тогава пишех "Затворнически днивник" и грешките бяха за "достоверност", но хората не винаги разбират :)
Поздрави !
цитирай
11. krassko - 11. thesilent - никога не знам предварително края
30.01.2009 20:40
а има и стари разкази от "поръчките" и ще трябва да поразчистя нещата за да ми е по спокойно, че нали видя как стават бъркотии понякога:)
цитирай
12. troha - Да, прави ми впечатление,
31.01.2009 08:07
че повечето хора четат текста като напълно биографичен. А той може да е всякакъв. И ми се налага да правя уточнения. Всъщност наистина творбата си има свой живот, макар авторът като неин родител да оставя ДНК-отпечатък.
цитирай
13. krassko - Така е. Но не всички го разбират:)
31.01.2009 08:40
Една картина, човек срещнат на улицата, или изречение прочетено някъде ни "хващат" за гърлото, предизвикват чувства и ни карат за дълго да се замислим. Улавяйки това чувство, аз го доразвивам, усилвам и давам възможност и на други да се докоснат до него. Ако се развълнуват, ако се замислят, това е награда за труда и усилията ми.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2218228
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930