Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2009 17:58 - ПОЕТИЧНИ ДУЕТИ 5
Автор: krassko Категория: Забавление   
Прочетен: 2008 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2016 23:38



ТРИ  В  ЕДНО





С мен бъди каквато пожелаеш


С мен прави каквото ти е нужно.
Мачкай ме, глади ме, но внимавай...
Петната се премахват много трудно
и затова, петна недей оставя.

Преглъщай ме, но първо ме сдъвчи.
Аз често като залък сух засядам.
Мая са ми несбъднати мечти
и нямам общо със вкуса на хляба.

Отпивай ме като горчив пелин
на глътки, да усетиш аромата.
Внимавай! Алкохолът е вредим
и удря силно, първо във краката.

Проклинай ме, щом много дотежа,
че тежки дрехи, пролет не облича...
Смажи, ако съм скърцаща врата.
Далеч ако съм, връщай ме с обичане.

Ако съм някъде във теб
заседнал като кораб в плитчината,
не ме търси в отсрещният човек.
Миражът е от жегата в душата...

 
Автор:valiordanov






Ще бъда нова, пременена 


Ще бъда нова,пременена
облечена за теб.
Ще бъда все щастлива
защото обичам само теб.
Ще бъда тъмен облак
над твоите очи
когато мен невиждаш
и пак се взираш
да видиш сините очи.
Ще бъда като морето
което гали с морски бриз.
Ще бъда гларуса и чаика
ще бъда тихият ветрец.
Ще бъда нежност и наслада
желан,очакван грях.
Ще бъда все такава бодра
защото любовта е в нас.
Ще бъда твоята звезда
която вечер е до тебе.
Ще бъда твоя
защото ме обичаш.
Усмивката ти ме пленява  
Автор: bojank 

http://valiordanov.blog.bg/viewpost.php?id=280881
 


С теб ще бъда каквато съм ти нужна
 

 

С теб ще бъда каквато съм ти нужна
гали ме , гледай ме - шепти
следите се заличават много трудно
и затова стрели недей забива ти

Преглеждай ме,но първо ме целувай
и честно като мед се разтопявам
май несбъдната съм за теб - прощавай
несънувана , но с рими укротявам

Отпивай ме бавно на малки глътки
на тръпки бъди и застанал на пръсти
внимавай да не се заситиш от прегръдки
че после пак да не броиш на пръсти

Проклинай ме, щом толкова ме искаш
и дрехите ми с поглед сваляй
Смажи, ако толкова ти писва
но на врага не ме предавай...

Ако съм някъде наблизо и не мислиш
заседнал като кораб в плитчините
не ме търси в насрещните измислени
илюзии разпалвай до поискване....

Автор: kleopatrasv


В отговор на " С мен бъди каквато пожелаеш "
http://valiordanov.blog.bg/viewpost.php?id=280881

http://kleopatrasv.blog.bg/viewpost.php?id=281310






Тагове:   ТРИ,   Дуети,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deili - Много красиви стихове
01.02.2009 18:00
Много красиви стихове
цитирай
2. nikita6864 - уау!
01.02.2009 18:20
как само си ги комбинирал! професионалист си! :-)
цитирай
3. krassko - 3. bojank - Хубавото си е хубаво:)
01.02.2009 20:44
Но тук исках да покажа и някой идеи за илюстрирането на стиховете и цвитовото оформяне. Може би има и малка закачке но е добре да има и малко хумор, че нещо народа в блога е доста омърлушен.
цитирай
4. krassko - bojank - Картина и музика
02.02.2009 03:48
Това са допълнителни изразни средства и умело използвани допълват и доразвиват казаното от автора. Разбира се това изисква и компютърни умения които не всеки ги има. Но поезията се развива в тази посока /имам пред вид Интернет поезията/и това е бъдещето, а то идва много бързо. Десетки са авторите в Блог.бг които започнаха да го правят през последните три месеца. А има и "отличници". Но няма какво да говоря просто вижте това:

http://pinkrouge.blog.bg/viewpost.php?id=285235
цитирай
5. krassko - deili - Поетите са добри и стиховете са красиви:)
02.02.2009 08:02
цитирай
6. krassko - nikita6864 - уау! Благодаря !
02.02.2009 08:08
За съжаление не съм чак това коети бих искал, просто не ми достигат знания и умения. Но чирака докато се върти покрай майсторите все понаучава нещо, а нали трябва да се измете и боклука и чирака мете, няма да дойде бате Бойко да мете.:))))
цитирай
7. valiordanov - За кой ли път се чувствам специален, ...
02.02.2009 08:12
За кой ли път се чувствам специален, благодарение на теб... Аз наистина не зная как се правят тези неща да съчетая 3 в 1... Радва ме факта, че думите ми не увисват в пространството , а докосват... Благодаря ти за това, че си усетил пореден мой стих... Искам да ти пратя един линк за нещо красиво, което направи по мой стих Ани Проданова - едно момиче от Бургас което много усеща поезията ми и това и личи в клиповете които прави за мен:

http://www.vbox7.com/play:4bdbeb95
цитирай
8. krassko - valiordanov - :))))))))))
02.02.2009 08:35
Още преди година забелязах че около всеки поет има група с която общува и 50-гина почитатели и вече доста време полагам усилия гова да се промени. Поетите трябва да ги знаят и да ги четат. Най хубавото е че все повече съмишленици намирам в това начинание. А от последните два месеца усилията ми се насочени
да показвам и новите неща които навлизат и се ползуват като инструменти от поетите - картина и музика като допълнение към стиховете. Доста поети вече направиха клипове по стиховете си. Всичко гова трябва да се показва и поощрява всячески. Защото поезията ни учи на Любов. А Любовта ражда Поезия.
цитирай
9. mikaela19 - krassko -
19.02.2009 08:28
Промяната понякога ни кара да виждаме това което преди не сме успявали.И от това се ражда онова чувство неприятното.Отваряикои блога ми пак си пише..........
Блогът на Жана.
цитирай
10. анонимен - Добро утро
19.02.2009 08:36
Благодаря ти,че за това,че мое стихче се оказа в твои постинг.Изненада беше за мен.
А сега е различно вече,едно сменено име и човекът се отписва.Защо?Една промяна води до ново начало.
Хора които са ме чели,коментирали са,сега с новото име си отидоха.И е жалко за това.Всеки сам решава какво да прави.всеки сам гради живота си и преценя за себе си кое е правилно и защо се налага да постъпи така.Не попитаха,не разбраха.Дирекно с нападенията започнаха.
цитирай
11. krassko - bojank - Видях, може би не всичко, но достатъчно.
19.02.2009 14:01
Някой тук така се забавляват. Не ги виня, защото виждам че да много интелигентни и приемам че това го правят за релаксоция, просто защото работата им е много напрегната и това за тях е почивка. Лошо е когато нараняват някого, но тези неща не бива да се приемат сериозно. Има посредствени и такива с болни амбиции и те се опитват да оплюят и протонят стойностните хора в блога. Но и на тях не бива да се обръща внимание. Блога е извадка от обществото в което живеем в някой отношения не най-добрата. Но аз съм оптимист и вярвам че всичко отива постепенно към нещо по добро.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208205
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031