Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2009 14:48 - КРАССКИ
Автор: krassko Категория: Забавление   
Прочетен: 4232 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 09.02.2009 15:21


image


 Ден за молитва и покаяние

Днес нека се помолим за тези които са ни причинили зло и да се покаем за греховете им. Страданието което са ни причинили, злобата и завистта в душите им, разяждат тленните им тела и им носят болести и страдания. Нека се покаем вместо тях, за да се върнат вярата и надеждата в душите им. Човек не може да се промени сам. Но Бог е всемогъщ и със Своята благодат може да намали страданията им. 





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikita6864 - "ролята на състрадателната душа
08.02.2009 14:56
е само за онези, които се страхуват да заемат някаква позиция в живота. Винаги е по-лесно да вярваш в собствената си доброта...."

продължението на този цитат ще пусна тези дни в постинг, но в частност изразява мнението ми за този твой постинг.
цитирай
2. mamas - Точно такава молитва -
08.02.2009 15:16
за греховете на другите - няма в моя Поетичен молитвеник...но ето една изстрадана от мен самата:

Молитва

Прости ми, Господи, че в храма ти не влизах -
храм бе душата ми, пречистена от плач.
В молитви дълги дните се изнизваха,
прекарвах там от сутрин чак до здрач.

А нощите ми бяха покаяние
за грехове, несторени от мен.
Обгърната от ледено мълчание,
виновна за живот несътворен -
веднъж не коленичих пред олтара -
в сърцето ми бе скрит олтарът свят...

Но, Господи, прости, защото вярвам,
че с обич озаряваш този свят!
цитирай
3. krassko - 1. nikita6864 - Това не е състрадание, а мъдрост !
08.02.2009 15:24
Мъдростта да не не влизаш в безмислени битки. Александърматросовщината и битките с вятърни мелници не водят до нищо добро. Аз съм търпелив като оня китаец на брега на Реката. Стоя на магистралата при знака 80 с лопата в ръка. И когато "настъпят газта" и превишат скоростта ... ги "погребвам" един по един.
Това е моето милосърдие. Да "погребеш" приятел...
цитирай
4. krassko - 2. mamas - Когато...
08.02.2009 15:40
Когато ми причиняват зло, когато ме нараняват, отговарям с ДОБРО КЪМ НЕПОЗНАТ, за да се възстанови равновесието. И някой непознат прави добро на човека който обичам, но не мога да му помогна. Отговаряйки с добро на злото, ние даряваме щастие и радост на някого. Без значение кой е той. Важното е да съхраним равновесието...
цитирай
5. mamas - А за да се множи доброто,
08.02.2009 15:46
аз от години следвам един съвет, получен от герой на Бредбъри("Вино от глухарчета") - когато не можеш да се отплатиш на човека за стореното добро, защото той не се нуждае от това, което ти можеш да му дадеш, "направи добро другиму". Когато ми сторят зло, не отмъщавам, страдам мълчаливо или не чак толкова мълчаливо, зависи от случая. После си казвам "всяко зло - за добро", защото в повечето случаи наистина се оказва вярна тази народна мъдрост!
цитирай
6. krassko - 5. mamas - Когато наранени правим Добро
08.02.2009 16:19
Страданията ни намаляват и на тяхно място идва любовта към хората. И ги обичаме такива каквито са, а не такива каквито искаме да бъдат. Пътят е дълъг и трябват години за да го извървим.
цитирай
7. zaw12929 - Ще се помоля за себе си, за да не Ви ...
08.02.2009 17:34
Ще се помоля за себе си, за да не Ви затруднявам да се покайвате за другите. Нали в крайна сметка пътят на всеки към Бог е през неговата глава.
Живея в свят невъзможен, о Боже,
Благослови ме, да не се изкушавам,да
намеря сили, да намеря най точни начин
да бъда добра...!
цитирай
8. krassko - 7. zaw12929 - Бог да Ви благослови !
08.02.2009 18:34
цитирай
9. krassko - 8. li4kata - Силата черпим от смирението и любовта..
08.02.2009 18:37
Само чрез смирение и любов можем да простим!
цитирай
10. troha - Господи, моля се да ни простиш гордостта...
08.02.2009 23:38
Благодарим Ти за милостта, че сме живи...
Дай ни усет за чистотата, в която е истината...
И да бъде Твоята воля!...
цитирай
11. valsodar - Да се покая , че съм овца ли ? :)))
09.02.2009 11:23
Нещо не мога да схвана идеята - аз да се кая за постъпките на друг ?!
По-скоро трябва да си тегля една майна, че съм му позволил да постъпи така с мен и да взема мерки относно мекушавостта си.

Ама да се моля за някой дето хич не ми е на сърце, не мерси - не си падам чак по толкоз лицемерни постъпки ! :)))
Защото за мен те ще са такива, постъпки които не идват по призвание , а по наложен външен пример, който и даващите го не могат да си обяснят, защо аджеба се молят за душевното спасение на враговете си.

Краско, няма безпричинно зло.
Друг е въпросът, че сме извън сферата на Обективният наблюдател , така че - нека се радваме на нещата които ни правят по-силни, а па ако някой ни посегне със зло, нека имаме силата и ний да му помогнем с един здрав бой дето да го освести в греха му ! :)))
цитирай
12. krassko - 12. valsodar - Всеки е прав за себе си:)
09.02.2009 13:02
Въпрос на философия и личен избор. Не понасям насилие. Нямам право да "наказвам" никого за грешките му. И предпочитам да ми отрежат ръката, преди да съм посегнал с нея на човек когото обичам.
цитирай
13. valsodar - А нима не е акт на любов насилието ?!
09.02.2009 13:58
Конкретен пример - ти и малко дете на кръстовище.
Детето скача рязко напред и .. е на път да бъде прегазено от камион.
Варианти два :
- причиняваш му болка с рязкото дръпване назад, обратно на безопасният тротоар.
- седиш си и гледаш как камиона го размазва на асфалта.

В единия случай упражняваш насилие, но спасяваш живот.
Във втория случай, седиш си като херувим и човека си загива.

Подобни примери много, но се надявам , че си ми схванал мисълта накъде бие :)))
цитирай
14. krassko - 14. valsodar - Примера ти наистина е неудачен.
09.02.2009 15:10
Трите закона за роботиката. Там нещата са казани ясно. Станислав Лем "Аз роботът".

цитирай
15. valsodar - КРАСКО :)))
09.02.2009 15:14
Ако приемаш себе си за робот - съгласен съм :)))

li4kata -репликите ми са изцяло по постинга :)
цитирай
16. krassko - 17. valsodar -
09.02.2009 16:16
Смисълът на написаното е, че злото което са ни причинили се връща рано или късно върху тези които са го причинили.

Жал ми е за тях, защото това са хора които съм обичал и продължавам да обичам, затова се моля за тях и аз се разкайвам вместо тях за злото което са ми причинили. За да им спестя бъдещите страдания.

В тази страна има свобода на вероизповеданията.
Не ми казвай в какво и как да вярвам!

А в какво вярваш ти си е твоя лична работа и не ме интересува.
цитирай
17. valsodar - И защо ще им ги спестяваш ?!
09.02.2009 17:23
Страданията са част от Пътя който всеки изминава .

Кой ни дава право да ощетяваме другите в съдбата им ?!
Понякога единствено страданието е това, което може да разтвори сетивата ни за очевадните неща.

Смяташ ли, че вършиш добро някому, пречейки му да види това, което трябва да види ?!

Аз затова и в неща които не мога да видя в цялост гледам да се не бъркам , отколкото воден от желание за англески крилца да оплескам всичко с размах !
Казано си е - Прекаленият светец и богу не е драг !

:)))
цитирай
18. krassko - 19. valsodar - А на теб какво ти влиза в работа?
09.02.2009 19:18
За кого паля свещ и за кого се моля?

Адвокат на Дявола ли си или какво? Кой си ти?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2218752
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930